Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som kjapt kan forklare disse begrepene?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som kjapt kan forklare disse begrepene?

    Heisann Jeg lurte på hva en skal se etter om en skal ha en bra forsterker. Må dere "proffer" høre en forsterker eller kan dere se det på spesifikasjoner? Fkes hva betyr begrepene under?

    Effekt RMS @ 1 Ohm 1 x 1000 Watt
    Effekt RMS @ 2 Ohm 1 x 500 Watt
    Effekt RMS @ 4 Ohm 1 x 250 Watt

  • #2
    Det betyr hvor mye effekt forsterkeren leverer på papiret ved forskjellig motstand og hvor stabil forsterkeren er. Hvis du forteller hvilken forsterker det er så kan vi helt sikkert fortelle deg mere om forsterkeren.
    Mvh
    Lars Engen

    Comment


    • #3
      Kunne tenkt meg noe pioneer. Men fikk en del reaksjoner på det som ikke mente det var så bra:P Så jeg vet egentlig ikke helt? Har hvertfall foreløpig sikret meg disse bakhøytalerne http://www.pioneer.no/no/products/25...04i/index.html

      Comment


      • #4
        Hadde først tenkt meg denne subben her og en forsterker fra pioneer som matchet denne: http://www.pioneer.no/no/products/25...1D4/index.html, men etter hvert har jeg forstått det slik at det finns minst like god kvalitet til rimeligere pris hos konkurrende merker Så er åpen for gode tips

        Comment


        • #5
          De produktene der er ett helt greit alternativ, det finnes så mye å velge i at det alltid vil være alternativer.
          Mvh
          Lars Engen

          Comment


          • #6
            hei ang amp så har jeg jo sakt til deg at du kan få med en helt grei rockfor fosgate old scool 4 kanaler men kan ta det over msn eller pm _jonh_ du er ikke alene om og tvile jeg vile først h sq men så rasa det totalt ut.... det blir 2x18 og masse pulver på meg nå mangler bare front jeg og dama så det ser ut som tja som et lager hjeme oss meg nå....

            Comment


            • #7
              Originally posted by jAn_M View Post
              hei ang amp så har jeg jo sakt til deg at du kan få med en helt grei rockfor fosgate old scool 4 kanaler men kan ta det over msn eller pm _jonh_ du er ikke alene om og tvile jeg vile først h sq men så rasa det totalt ut.... det blir 2x18 og masse pulver på meg nå mangler bare front jeg og dama så det ser ut som tja som et lager hjeme oss meg nå....

              Hehe Nice... Jaja, men et spm den forsterkeren (d er vel det samme som "amp":P ja veit jeg er noob) Uansett er den go nok til å drive den suben og høytalerne jeg prata om eller må jeg ha en forsterker til?

              Comment

              Working...
              X