Announcement

Collapse
No announcement yet.

spl sub kasse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • spl sub kasse

    hei

    Jeg fikk i dag en ny 12" Spl WA300-78F "demolition 2" i posten, og det jeg reagerte litt på var at det ikke var med så mye som en bit av et ark i kassen. så da tenkte jeg å høre her, planen var å bygge en kasse til den, men da er det veldig greit å ha noe å gå ut ifra så om noen vet om en plass på nettet eller har noen tegninger eller noe som kan hjelpe meg på veg så setter jeg pris på det
    Last edited by volvogeek; 07-11-2008, 19:05.

  • #2
    ingen andre som har en slik i en kasse da, og som de er fornøyd med?

    Comment


    • #3
      Du får spørre de du kjøpte elementet av om de har noen thiele/small parametre og gi deg, da har du noe og regne ut kasse på..
      Do-It-Yourself - DIY stash

      Comment


      • #4
        Originally posted by Auto-Bilstereo View Post
        Du får spørre de du kjøpte elementet av om de har noen thiele/small parametre og gi deg, da har du noe og regne ut kasse på..
        snakka med en dude der, men han var bare så ivrig på å selge kasser i alle mulige størelser at det ga jeg bare opp, han sa at de ikke hadde noe info....

        Comment


        • #5
          Fantastisk...
          Mvh
          Lars Engen

          Comment


          • #6
            så da blir det sikkert bare pynt av hele stasen...

            Comment


            • #7
              Jeg googlet det elementet og fant 5 norske butikker som selger elementet, ingen av de har noe nyttig informasjon om elementet og jeg fant heller ikke noe spennende utenfor norge annet enn hvem som lager elementet i Kina. Jeg tipper det ikke finnes noen T/S parametere til dette elementet i det hele tatt noe som jeg synes er totalt begredelig for noe som skal koste 4000,- Jeg hadde sendt dritten i retur og hevet kjøpet.. Ille nok med folk som blir lurt på netthandelen og qxl, men jeg synes det er enda værre med butikker som selger dette fast.
              Mvh
              Lars Engen

              Comment


              • #8
                Originally posted by Engen Audio View Post
                Jeg googlet det elementet og fant 5 norske butikker som selger elementet, ingen av de har noe nyttig informasjon om elementet og jeg fant heller ikke noe spennende utenfor norge annet enn hvem som lager elementet i Kina. Jeg tipper det ikke finnes noen T/S parametere til dette elementet i det hele tatt noe som jeg synes er totalt begredelig for noe som skal koste 4000,- Jeg hadde sendt dritten i retur og hevet kjøpet.. Ille nok med folk som blir lurt på netthandelen og qxl, men jeg synes det er enda værre med butikker som selger dette fast.
                ja skulle egntlig gjort det, men kjøpte dritten på 50% salg på bsbildeler så hadde vert morro å prøvd det å..

                Comment


                • #9
                  Hvis du ikke finner noen som har dette elementet så bygg en kasse på 60 liter som du kan prøve deg frem med. Sikkert litt stor men det er lettere å justere volumet på kassen ned enn opp :-)
                  Mvh
                  Lars Engen

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Engen Audio View Post
                    Hvis du ikke finner noen som har dette elementet så bygg en kasse på 60 liter som du kan prøve deg frem med. Sikkert litt stor men det er lettere å justere volumet på kassen ned enn opp :-)
                    sant det men tenkte å komme i kontakt med noen som hadde testa dette, og funnet en bra kasseløsning her, men var ikke så enkelt
                    Last edited by volvogeek; 08-11-2008, 10:55.

                    Comment


                    • #11
                      Nei det er det da, ofte så selges slike elementer som SPL audio ferdig i en mer elller mindre tilfeldig kasse, uavhengig av hvordan den kassen passer til elementet. Det skjønner du også når du selv opplever hva "selgeren" anbefaler av kasser til elementet ditt. Uansett så vil det kunne variere mye fra bil til bil også. Hvilken bil har du ?
                      Mvh
                      Lars Engen

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Engen Audio View Post
                        Nei det er det da, ofte så selges slike elementer som SPL audio ferdig i en mer elller mindre tilfeldig kasse, uavhengig av hvordan den kassen passer til elementet. Det skjønner du også når du selv opplever hva "selgeren" anbefaler av kasser til elementet ditt. Uansett så vil det kunne variere mye fra bil til bil også. Hvilken bil har du ?
                        Har en volvo 940 med midtarmlene, altså ski luke

                        Comment


                        • #13
                          skulle ikke sakt det sikkert:P ble helt stilt

                          Comment

                          Working...
                          X