Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer DEH-P7000UB - hvordan fungerer USB?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pioneer DEH-P7000UB - hvordan fungerer USB?

    Det kan virke som spilleren i Passaten min har tatt kvelden.
    Har fundert litt på Pioneers DEH-P7000UB, siden denne har muligheten til å koble til en USB minnepenn.
    Denne spilleren ligger på ca 3000,- og for under tusenlappen kan jeg få en USB2.0 minnepenn på 32GB.
    http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=383301

    Selv med cd'er rippet i 320kbps hvor hver sang blir vel 10mb++ så får jeg jo plass til usannsynlig mye musikk - ja faktisk mer eller mindre hele musikksamlingen min.
    Jeg er dessverre ikke eier av iPod, selv om jeg gjerne skulle hatt en iPod Touch 32GB, men dette virker som et fornuftig alternativ. Kan da stappe denne langt inn i hanskerommet, og oppdatere en gang i ny & ne om nødvendig, da jeg uansett kan spille nye cder på spilleren.

    Spørsmålet mitt etter alt dette er egentlig:

    Hvordan fungerer dette? Leser spilleren minnepennen kjapt? Hvordan er det å navigere mellom de forskjellige mappene på en slik? Stor sannsynlighet for å kjøre av veien fordi man knoter med menystyringen?
    .:Lasse:.

  • #2
    Ingen som har prøvd denne eller lignende spiller med USB-port, hvordan det er å ha en såpass stor USBminnebrikke tilkoblet og i daglig bruk (brukervennlighet)?
    .:Lasse:.

    Comment


    • #3
      hei har en kenwod spiller til 3000kr husker ikke navnet i farta er handla på instalbay... usb finnern pinnen mp3 spiller selv har 4gb pinne og ca 800 sanger og funker knall som dama sa det " det der klarer jo jeg å jo! selvom jeg er blond" lykke til med kjøp

      Comment


      • #4
        Å navigere i mappene fungerer helt greit. Men har mappene veldig mange sanger så blir det mye å bla i. Noen spillere klarer ikke lese for store mapper. Så anbefaler å dele opp alle filene i mapper som ikke er over 2GB.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Originally posted by InstallBay View Post
          Å navigere i mappene fungerer helt greit. Men har mappene veldig mange sanger så blir det mye å bla i. Noen spillere klarer ikke lese for store mapper. Så anbefaler å dele opp alle filene i mapper som ikke er over 2GB.
          Ok, høres bra ut!
          Jeg har rippet alt av musikk inn på PC i høyeste mulige kvalitet som backup, og for å kunne brenne ut i mp3 til å ha i bilen uten å risikere å ripe opp originalCD'ene, i tilleg har jeg nå begynt å kjøpe musikk via iTunes.
          Så tanken min var da å føre over alle 400 albumene slik at jeg til enhver tid har med meg hele musikksamlingen min. Blir da ikke så store mapper, men blir kanskje litt vel mange å bla gjennom...alternativet er å dele opp etter alfabet eller noe sånt.
          Eller kanskje ikke stile så høyt, og heller ha en mindre minnepenn med alle favorittartistene + den musikken jeg liker for øyeblikket...
          .:Lasse:.

          Comment


          • #6
            Har en slik selv, bruker to stk 8 GB minnepenner.
            Bare vær obs på at selv om alt er sorter i Windows, så sorterer ikke nødvendigvis spilleren etter samme. Det blir ikke nødvendigvis alfabetisk på spilleren, og da _kan_ det være et problem å finne fram til ting på en 32 GB stick m/400 album.
            Hold deg på 4, 8 eller mindre.
            Vær for øvrig også klar over at katalognavn ikke scrolles horizontalt når du blar i filer, så hvis du har kataloger med type navn som f.eks.:
            Artistnavn - Albumnavn
            vil du bare se "Artistnavn -" og med flere album fra samme artist kan det også bli noe problematisk.
            Men utover det er det en veldig bra spiller.
            Mvh Marius
            '95 Ford Probe 24V GT - 2.5L V6
            Pioneer Rockford Fosgate DynaBel

            Comment

            Working...
            X