Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen ideer til en grei dobbel din spiller?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen ideer til en grei dobbel din spiller?

    Kjøpte meg en 02 golf forrige uke, med en dobbel din spiller med gps blablabla.. Men når jeg skulle koble til det gamle anlegget for å teste det ut litt så så jeg til min store fortvilelse at spilleren ikke har RCA utang!

    Noen som har noen tips til en grei dobbel din spiller som sklir greit inn det grå og svarte golf interiøret? Noen som skal selge en for en billig penge?
    Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.

  • #2
    Er dette en original spiller? eventuelt hvilken?

    Comment


    • #3
      orginal spiller i den nå ja.. Radio Navigation System MCD står det på den..
      Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.

      Comment


      • #4
        kikka litt på denne http://www.bilradiospes.no/m/shop/?p...436&id=&vn=736 - Får den for mellom 2000 og 2500kr inkl frakt og moms fra USA avhengig av hvem man kjøper fra naturligvis..
        Last edited by thomzi; 04-10-2008, 15:53.
        Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.

        Comment


        • #5
          Kjøper du den fra USA virker ikke radioen i Norge - greit å være klar over...

          Comment


          • #6
            det er jeg klar over.. hører aldri på radioen, trenger hovedsalig kun en spiller som takler mp3 filer og har rca utgang
            Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.

            Comment


            • #7
              www.dynabel.no
              så kikker du på alpine spillere
              de har utrolig gode priser på alpine
              Mvh
              Tufte's hotline

              Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

              Comment


              • #8
                Litt OT:

                Firefox'en min takler ikke dynabel sine sider, eventuelt alt mamut har å komme med av sider til forhandlere..

                Men det er jo bare å bruke IE.. noen som vet om ett trix for å fikse dette?
                Sture Vedal

                Comment


                • #9
                  Bruk opera!
                  1989 Volvo 740 GL

                  Comment


                  • #10
                    Hvis du hører med en VW forhandler så kan de finne ut om det finnes linjeutgang på noen av de pinnene som er bak på spilleren. Det er faktisk veldig mange av original spillerene til VW og AUDI som har linjeutgang selv om det ikke finnes RCA utganger på spilleren. Hvis de sier at det kan de ikke finne ut så er det bare tull!! Jeg har jobbet noen år med VW og AUDI så det har jeg å hjelpa kunder med å finne før.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by thomzi View Post
                      Kjøpte meg en 02 golf forrige uke, med en dobbel din spiller med gps blablabla.. Men når jeg skulle koble til det gamle anlegget for å teste det ut litt så så jeg til min store fortvilelse at spilleren ikke har RCA utang!

                      Noen som har noen tips til en grei dobbel din spiller som sklir greit inn det grå og svarte golf interiøret? Noen som skal selge en for en billig penge?
                      Blaupunkt har en hendig liten sak som mest sannsynlig kan kobles rett til spilleren din, og gir deg 3 linjeutganger

                      Så du kan jo sjekke dette opp med en Blaupunktforhandler..
                      Og hvis ikke så er det vel flere som har sånne små overganger fra høynivå til lavnivå...

                      Comment


                      • #12
                        http://www.webhotell-spesialisten.no...15486&pid=2474


                        Noe sånt du tenker på?
                        Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by thomzi View Post
                          http://www.blaupunkt.com/no/7607792130_main.asp

                          Tenkte mer på en sånn..
                          Koster kanskje litt, men så blir den orginale spilleren stående hvertfall, om det er en greiere løsning..
                          Kan få den fra 2 til 5 kanaler, alt etter hvilken type du kjøper.

                          Comment


                          • #14
                            Du kan også bruke Hertz EP serien og Audison SRx serien hvis du vil beholde orginalspilleren, da disse har høynivåinnganger og lavnivåinnganger.

                            Skulle du beholde spilleren og bruke en hvilken som helst forsterker, så er Connection SLI løsningen. Denne forandrere høynivå- til lavnivåsignal. Det unike med denne boksen er at den har remotesignal også, noe svært få andre bokser av denne typen har.
                            Mvh
                            Pål Andréas Bryng
                            Bilstereosenteret.no
                            Vi forhandler bl.a.:
                            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                            Følg oss på Facebook
                            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                            Comment


                            • #15
                              hørte på grenland auto i dag, og ble henvist til Strandberg.. de fører hjemmeanlegg, bilstereo osv.. Fikk nummeret der til en kar som lever av å koble bilstereo.. så får høre med han i morgen! tok ut spilleren og det står hva som er linjeutgang, remote osv på det skjemaet oppå spilleren..

                              Gidder ikke kjøpe meg ny forsterker da jeg er strålende fornøyd med pdx'en og helst vil beholde den
                              Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.

                              Comment

                              Working...
                              X