Announcement

Collapse
No announcement yet.

nettsider som selger stereo til båter?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nettsider som selger stereo til båter?

    noen som vet om noen som selger stereo til båter? har planer om litt lyd i min gamle glassfiber-båt

  • #2
    http://installbay.no/index.php?cPath...331b45965b8e16
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      har sett litt på den siden ja
      flere forslag? liker å ha mye å velge i

      Comment


      • #4
        http://www.autohifi.no/prodliste.php er jo kanskje et alternativ eventuelt da?
        Min facebokside: Custom Car Audio

        Comment


        • #5
          Skal du kjøpe spiller så bør du være klar over at de fleste "marine" spillere på markedet er bilspillere som bare er satt på en hvit front og kalt marine. Fusion spilleren har IP65 standard, noe som tilsier at den er 100% vann og støvtett. Den kan også fås i kombinasjon iPod/CD/RDS radio, det er det ingen andre som har Si ifra om du finner noe du liker, så kan vi sette opp et tilbud til deg.
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #6
            Vil ikke anbefale deg å kjøpe en bilspiller med "plastikk-innpakning"..
            Disse fungerer dårlig over tid.
            Det samme gjelder høytalere med membraner som ikke tåler fukt og vannsprut..
            Det er viktig som Pål sier her og velge produkter med god IP standard mot vann og fukt
            Min facebokside: Custom Car Audio

            Comment


            • #7
              er det noen fare for at utstyret blir ødelagt om jeg f.eks. bruker sub, forsterker og høyttalere ment for bruk i bil?

              Comment


              • #8
                En båt er vesentlig fuktigere enn en bil til nærmest envær tid, så sjansene for vannskader øker betraktelig.
                Hvis det blir montert slik at det er utsatt for sjøsprut kan jeg vel nesten garantere deg vannskader, men får du montert det utenfor slike områder kan du jo ha ganske mye flaks og at det ikke blir vesentlig skadet da...
                Min facebokside: Custom Car Audio

                Comment

                Working...
                X