Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dobbel Din spiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dobbel Din spiller

    Er sånn smått på jakt etter en Dobbel Din, trenger ikkje navigasjon funksjonen da pengboka ikkje strekker helt til

    Sett litt på Pioneer sine spillere som FH-P80BT.

    Vil helst at spilleren lyser rødt så det står i stil med resten av interiøret da BMW interiøret lyser rødt.

    Noen av dere forhandlere eller brukere som har noe tilsalgs eller tips om hva som kan passe meg?
    Last edited by k3n; 06-09-2008, 16:58.

  • #2
    Originally posted by k3n View Post
    Er sånn smått på jakt etter en Dobbel Din, trenger ikkje navigasjon funksjonen da pengboka ikkje strekker helt til

    Sett litt på Pioneer sine spillere som FH-P80BT.

    Vil helst at spilleren lyser rødt så det står i stil med resten av interiøret da BMW interiøret lyser rødt.

    Noen av dere forhandlere eller brukere som har noe tilsalgs eller tips om hva som kan passe meg?
    FH-P80BT er en veldig god spiller men den fås dessverre bare med blå knappebelysning.

    Comment


    • #3
      Ett alternativ kan være denne:
      http://www.kenwood.no/img/cache/kenw...6467_0_Big.jpg
      Mvh
      Lars Engen

      Comment


      • #4
        jeg har alpine 505 i min BMW E39. Passer pent sammen
        MSN: smack_me@hotmail.com
        IRC: #bimmers.no @ quakenet

        Comment


        • #5
          Har vi noe pris på dette Wabby og Engen?

          Comment


          • #6
            Klart jeg har det :-)
            Mvh
            Lars Engen

            Comment


            • #7
              Har jo alltids Pioneer AVH-P4000DVD også. Den skal ha rød belysning hvertfall. Koster riktignok litt mer enn FH-P80BT da

              http://www.pioneer.no/no/products/25...DVD/index.html

              Comment


              • #8
                Originally posted by k3n View Post
                Er sånn smått på jakt etter en Dobbel Din, trenger ikkje navigasjon funksjonen da pengboka ikkje strekker helt til

                Sett litt på Pioneer sine spillere som FH-P80BT.

                Vil helst at spilleren lyser rødt så det står i stil med resten av interiøret da BMW interiøret lyser rødt.

                Noen av dere forhandlere eller brukere som har noe tilsalgs eller tips om hva som kan passe meg?

                Jeg gikk for AVH-P4000DVD når jeg skulle ha meg en dobbel din spiller i bilen. Jeg er fornøyd med den.

                Om jeg husker riktig kan du velge mellom rød, blå, grønn, oransje og lilla.

                Comment


                • #9
                  " The AVH-P4000DVD has multiple colour display options, too. Give your dashboard a more personal touch or better integrate the system with your car colour scheme. Choose from 5 colours (red, blue, amber, green and violet) to customise the display colours, or select your button colour from a choice of 113 colour variations. "

                  Kopiert rett fra Pioneer sine hjemmesider

                  Comment


                  • #10
                    Noen som har montert AVH-P4000DVD i BMW E46. Det er orginalt plass til 1Din, men går kanskje å ta bort oppbevarinsrommet i bunn og flytt AC ned. Noe som har testet dette?

                    Comment


                    • #11
                      http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=609908

                      Comment

                      Working...
                      X