Noen som kunne oppsummert bakdelene med å kjøpe spiller fra statene??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
CD-spiller fra statene??
Collapse
X
-
Tags: None
-
Høres bra ut!
Prisene på norske spillere er jo så høy at i enkelte tilfeller vil man kunne bestille en ny fra statene om noe skulle ryke!
Radio??!?! Har vel ikke brukt vanvittige mange timer på å bygge et bra stereoanlegg for å høre på radio!!
Blir spiller fra statene ja!
Comment
-

ja de er høye.. pga moms og avgifter:P
nei radio er ikke i bruk så mye
opp til deg;D
men skal du stille i emma. så er det vell noe me at en viss % av anlegget skal komme fra butikker i norge?(rett meg viss jeg har feil)pioneer(play hard), Kicker(Living loud), RF (make sounds)so live HARD, play LOUD and make sounds! love it!
Ford<3
Comment
-
Men, så kommer det store spørsmålet..... Hvilken spiller skal man satse på? Noen som kan komme med tips til spillere som ligger i det øvre sjiktet?? (Pioneer)
Comment
-
Noen andre som vil komme med forslag til spillere som VIRKELIG ER Å ANBEFALE?
Comment
-
man må betale 25% på den totale summen ink frakt.
det som er forskjell på us spillere,er at det ikke er oddetall radiotuning,ikke rds,ikke iso kobling,+ at du kan slite med garantien,koster jo nesten like mye å sende spilleren tilbake til usa,som spilleren koster og kjøpe ny i usavolvo s60
vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
Member of VW Audi Club Norwegen
Comment
-
Okei, om spilleren koster 2500 med frakt, blir da 3000kr tilsammen med mva, i mot 10 000kr i Norge så er det vel greit det da
hva har det å si at den ikke har rds eller iso kobling?
Irriterer at jeg fan ikke finner Pioneer AVH-P5900DVD på ebay, kun P5000 :\Mvh Thomas Pedersen
-------------------------------------------
1996 S40 1.8 - Pioneer - RE SE Audio - Soundmagus
Comment
-
Bestiller man kun små kolli fra statene, er 99% av alle selgere villig til å sende varene som "gift" og sette en lav "value", sånn at toll-kostnader unngås! Værste som skjer ar at din pakke blir tatt i en stikkprøve og du må betale toll-avgiftene!
Ikke ISO? Hmmm.. trenger jo ikke være ingeniør for å koble på pluss, styrestrøm, jording og og remote da! Ser ennå ingen REELLE bakdeler ved kjøp av spiller fra statene..
Comment
-
DVD-spillere vil du vel heller slite litt mer med. Tenker da på at "norske" dvd-er ikke vil fungere pga soner!Originally posted by king_pedersen View PostOkei, om spilleren koster 2500 med frakt, blir da 3000kr tilsammen med mva, i mot 10 000kr i Norge så er det vel greit det da
hva har det å si at den ikke har rds eller iso kobling?
Irriterer at jeg fan ikke finner Pioneer AVH-P5900DVD på ebay, kun P5000 :\
Comment
-
er ikke noe problem å koble sammen,men er det trangt der spilleren skal sitte,og du skal ha iso kobling,så er det ikke sikkert du får spilleren helt inn,noe jeg ikke fikk på us spilleren jeg hadde,man får da dobbelt opp med koblinger bak på spillerenOriginally posted by Leeplay View PostBestiller man kun små kolli fra statene, er 99% av alle selgere villig til å sende varene som "gift" og sette en lav "value", sånn at toll-kostnader unngås! Værste som skjer ar at din pakke blir tatt i en stikkprøve og du må betale toll-avgiftene!
Ikke ISO? Hmmm.. trenger jo ikke være ingeniør for å koble på pluss, styrestrøm, jording og og remote da! Ser ennå ingen REELLE bakdeler ved kjøp av spiller fra statene..
en spiller som koster 2500kr ink frakt,kommer på 3150kr + 180kr i fortollingsgebyr,jeg har kjøpt endel bilstereo i usa før,men har enda ikke sluppet unna mva på noe av det jeg har kjøptvolvo s60
vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
Member of VW Audi Club Norwegen
Comment

Comment