Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lurer på hva slags spiller dette er

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lurer på hva slags spiller dette er

    Hei. Er ganske ny her (et par dager eller noe), og har lest rundt på forumet og sett at det er endel 'drevne' bilstereo folk der ute. Men til saken:
    Nettopp kjøpt meg en '04 Opel Vectra C-stv, og lurer på hva slags spiller som sitter i denne (bilde HER for den som trenger) ? Er dette en såkaldt 2-din eller double din spiller?
    Det er ikke MP3 støtte på den som sitter i nå, så det frister litt å få byttet ut denne dersom det er mulig å få opp samme informasjon som står i det rare displayet som er over spilleren i bilen (kan også ses på bildet).

    Har forøvrig sett på denne spilleren: Kenwood DPX-502U. Kan også spørre om dette er en helt grei spiller til mitt bruk? Har ikke sub etc i den nye bilen, føler liksom at "den tida er over" :P

  • #2
    Hei!

    Vi skaffer "dobbel din" adapter plater til bilen din.
    Da kan du bruke alle dobbel din spillere på markedet

    Vi har Pioneer sin dobbel din på lager som er veldig kul!
    http://installbay.no/product_info.ph...oducts_id=1197

    Siden du bor i vestfold kan du jo ta oss en tur til oss i Tønsberg, så kan du få se på litt forskjellige modeller
    Skaffer også den Kenwood spilleren du linket til.

    Comment


    • #3
      Ok, takk for svar Kan ta med meg kjerra og komme innom på torsdag, da har jeg fri fra jobb også
      Har sett på Pioneer spilleren, den er grusomt lekker. Men ser helst etter noe som ikke stikker seg alt for mye ut fra interiørfargen, som er litt gråish. Så lenge det tar MP3, så trenger jeg ikke akkurat noe superavansert heller. Hvor i Tønsberg holder dere til egentlig?

      **EDIT**
      Fant ut lokasjon, det enkle er ofte det beste, som i dette tilfellet var å sjekke Installbay.no :P
      Last edited by rustee; 26-08-2008, 16:26.

      Comment


      • #4
        Originally posted by rustee View Post
        Ok, takk for svar Kan ta med meg kjerra og komme innom på torsdag, da har jeg fri fra jobb også
        Har sett på Pioneer spilleren, den er grusomt lekker. Men ser helst etter noe som ikke stikker seg alt for mye ut fra interiørfargen, som er litt gråish. Så lenge det tar MP3, så trenger jeg ikke akkurat noe superavansert heller. Hvor i Tønsberg holder dere til egentlig?

        **EDIT**
        Fant ut lokasjon, det enkle er ofte det beste, som i dette tilfellet var å sjekke Installbay.no :P
        Vi holder til på Kilen i tønsberg. Adressen er Halfdan Wilhelmsens alle 52. Den adressen du fant på installbay.no er adressen til lageret

        Comment


        • #5
          Aha, takk for det. Da kommer jeg innom på torsdag en eller annen gang tenker jeg

          Comment

          Working...
          X