Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny bilstereobutikk i Arendal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny bilstereobutikk i Arendal

    I September åpner det ny bilstereobutikk i Arendal.

    Vi importerer og selger Focus Acoustics direkte til kunder og forhandlere.
    I tillegg til dette vil vi ha batterier, kabler, spillere, carputere osv.

    Focus Acoustics leverer stort sett alt innen coax, komponentsett, subwoofere og forsterkere.
    Vi har en prisliste som ligger på nett nå, men denne kommer til å bli redigert ganske snart.

    Lokalene vi har ligger rett ved den mest trafikkerte innfartsåren til Arendal sentrum og er nabo til Arendal Auto.
    Der har vi 28m2 utstillingslokale, 10m2 demorom for bilstereo, 28m2 demorom for hjemmehifi når den delen kommer, samt 14m2 miniverksted for subkasser, dørpaneler osv.

    Kommer tilbake med mer informasjon og bilder etterhvert da vi holder på å pusse opp lokalene

  • #2
    Spennende Techpoint!!
    Hvilke andre merker vil dere føre utover Focus Acoustics?
    Reinhardt

    Comment


    • #3
      alt er ikke 100% enda av andre merker, vi venter fortsatt på noen prislister, men det er fra norske importører, så det er kjente merker altså

      Comment


      • #4
        Originally posted by Techpoint View Post
        alt er ikke 100% enda av andre merker, vi venter fortsatt på noen prislister, men det er fra norske importører, så det er kjente merker altså
        Høres veldig bra ut dette.
        Reinhardt

        Comment


        • #5
          Jada, blir moro dette.
          Dette er jo "hobby" også da, så butikken skal være åpen fra rundt 16 (ikke helt spikra enda) og utover til garantert 18.00 og muligens også mer.. Samt Lørdag fra 10-15
          Og er jo som regel da folk har tid til å handle det vi selger
          Og det er 4 stk som skal betjene butikk, nettsalg og montering.

          Vi har jo allerede 2 dB-drag biler, og kommer også 2-3 nye demobiler, så vi gleder oss

          Comment


          • #6
            Du får si ifra når marsipankaka kappes første dagen, så kommer det nok en drøss med forumfolk som bor i distriktet
            Reinhardt

            Comment


            • #7
              Jepp kommer tilbake med åpningsdag og tid. Men det blir en lørdag, og vi tror at åpningstiden vil være fra 10:00 til 22:00 den dagen.

              Comment


              • #8
                Spennende Men trodde du jobbet litt for radiosalongen??
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                Comment


                • #9
                  Jeg har jobbet eksternt for de ja, altså at de har gitt mitt firma monteringsoppdrag som jeg har fakturert. Men grunnet manglende monteringshall så har vi nå sluttet med det.
                  Og jeg har desverre ikke muligheten til å sitte med varer på lager fordi jeg ikke kan selge direkte selv, så derfor gjør vi nå som dere og gjør begge deler

                  Comment


                  • #10
                    Blir nog en liten turne til et par bilstereobutikker osv framover tenker jeg når jeg får fiksa litt i bilen min selv!

                    (skal prøve å få techpoint til å takle hertz:P)
                    Pioneer - Hertz - Zealum
                    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Techpoint View Post
                      Jeg har jobbet eksternt for de ja, altså at de har gitt mitt firma monteringsoppdrag som jeg har fakturert. Men grunnet manglende monteringshall så har vi nå sluttet med det.
                      Og jeg har desverre ikke muligheten til å sitte med varer på lager fordi jeg ikke kan selge direkte selv, så derfor gjør vi nå som dere og gjør begge deler
                      Høres bra ut. Men vi gjør ikke begge dele da. Vi har klart skilt engro og salgsdelene i egene selskaper, men skjønner hva du mener

                      Du får hyle ut om du vil føre flere merker. Vi distribuerer også Pioneer og Kenwwod
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:
                      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                      Følg oss på Facebook
                      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                      Comment


                      • #12
                        Tenkte vi kunne komme med en liten work-log på butikken også ting begynner å nærme seg noe, men er endel igjen enda.

                        Her er bilder av butikken før vi har gjort veldig mye, eneste er at vi har trekt ut myyyyye spiker av vegger og gulv.
                        Ett par bilder av butikken fra utsiden, det ser veldig lite ut, men er faktisk større enn det ser ut. ca 43m2 i grunnflate i 2 etg pluss ca 20-25m2 på loftet.



                        På endeveggen her kommer vår demovegg for høyttalere og subwoofere, denne skal etterhvert flyttes til naborommet når det også blir ferdig.
                        Det skal gitter opp både på utsiden og innsiden av vinduene.




                        Kommer flere bilder, saken er den at vi ikke har byttet låsene i døra enda og denne har nå etter 20år eller lengre i virksomhet funnet ut at den ikke skulle virke mer, det er heller ikke trapp mellom kjeller og 1.etg så, men dette skal vi ha så derfor går vi inn i kjelleren til uka og kapper ett hull i taket der så vi kommer inn
                        Så får vi ordna låsene osv også..

                        Mer informasjon kommer etterhvert. Farge på veggene, teppe til gulv osv er allerede bestemt.

                        Comment


                        • #13
                          Aah, så det er i den gamle fargehandelen på strømmen dere holder til?
                          Synes jeg har sett det grønne bygget der før en gang eller to
                          Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by sqwannabe View Post
                            Aah, så det er i den gamle fargehandelen på strømmen dere holder til?
                            Synes jeg har sett det grønne bygget der før en gang eller to
                            hehe, dette er nok ett bygg de fleste i Arendal har sett enn eller to ganger ja

                            Vi har forresten allerede fått litt naboklager men sånt må man vel regne med når man holder på utover natta og besøkende renner i døra hele tiden

                            Er greit parkering foran bygget til 3 biler, og 2-3 biler bak bygget, men når vi var 8 eller 9 biler foran bygget med tilhørende eiere og passasjerer så ble det nesten litt for folksomt

                            Comment


                            • #15
                              Artig bygg har kjørt forbi en del ganger der ja!
                              MSN: smack_me@hotmail.com
                              IRC: #bimmers.no @ quakenet

                              Comment

                              Working...
                              X