Announcement

Collapse
No announcement yet.

Signalkabler i løpemeter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Signalkabler i løpemeter

    Er lite med aktivitet på forumet for tiden, men prøver likevel.

    Jakter signalkabel i løpemeter for å lodde egne kabler. Trenger nødvendigvis ikke doble, da de skal kles med beskyttelsestrømpe og krympeslange hver enkelt av de, men de selges vel stort sett i par. Ikke alle skal ha samme lengde heller. Finner stort utvalg i kontakter, men lite å finne av signalkabel i løpemeter. Har funnet noe, men ønsker flere muligheter å velge mellom. Hvor finner jeg det rundt omkring?

  • #2
    Det har ikke vært så stor aktivitet her på flere år. April 2019 vs april 2020 har 60% økning i besøkende. Men det er ikke så mange som skriver lenger, da mye av dialogen naturlig nok er flyttet til usosiale medier.

    Vi selger signalkabel pr. løpemeter:
    https://www.elutstyr.no/bilstereotil...nalkabler.html

    Hvis du er interessert i Connection Sonus SB 20.1 så har vi denne på hel rull som selges som b-vare, den er oljete fra produksjon. Ta kontakt for pris.

    For folk flest er det vel denne som er mest interessant: Connection First FS 20.1.

    Begge disse vil garantert øke i pris gjennom ny importør når de må kjøpe inn med svakere krone. Begge kan deles på midten for å lage 2x mono-kanaler avdelt.
    Jan Ove Berg
    www.elutstyr.no

    Importør og forhandler av: Aeroport - Atrend - Bbox - Cartizan - Connect - ESB - Fi Audio - Incartec - Morel - Speedsignal - Surge - Phonocar - Vibrofiltr - Zapco

    Comment


    • #3
      Se der ja, glemte helt å sjekke ut sidene deres. Hel rull blir litt mye for min del da jeg trenger maks 2 meter totalt. Forsterkeren står ca 10-15 cm fra spiller, pga legging/vinkler blir hver kabel ca 50 cm (5 kanals forsterker). Sonus SB kan være av interesse for min del.

      Sosiale medier har for meg aldri blitt en erstatning for forum.

      Comment

      Working...
      X