Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva er galt med www.transmedia.no ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hva er galt med www.transmedia.no ?

    For en nærmere ett par uker siden satt jeg inn penger for noe jeg forhåndsbetalte. Dagene gikk og ingen ting dukka opp. Jeg ringte han for å spørre hvor varene mine ble av, og han sa han skulle sende de med en gang. Dette var så lite at det kunne sendes i en konvolutt. Ting kommer fram på 1 dag fra østfold til oppland. Det er nå en uke siden han sa han skulle sende de, og ingenting har skjedd. Jeg har prøvd å ringe han ca 10 ganger hver dag på telefonnummeret som er oppgitt på sida, men ingen tar den. Jeg har prøvd nummeret som er opplyst i brønnøysund registret, men den telefonen er alltid slått av. Jeg har sendt mail å sagt jeg vil ha penga tilbake, fordi jeg ikke gidder å vente, og ingen svarer. Synes dette er så rart siden det tok under 1 time før jeg fikk svar før penga var overført.

    Nå vil jeg ikke ha de varene uansett, for jeg har kjøpt i butikken, og vil bare ha penga, men det skjer visst ikke.

    Noen som vet hvordan jeg får tak i denne fyren? han har ingen telfonnummer registrert på seg selv på telefonkatalogen.no

    Hvorfor jeg "slenger dritt" ? tja... Når man behandler kunder slik fortjener man det i mine øyne, pluss at jeg ser ingen grunn til å ikke advare andre mot å gjøre like dumme ting

  • #2
    Forhåndsbetaling er ikke smart, uansett egentlig. Er 2 firmaer jeg kan forhåndsbetale til og det er Installbay og Lars Engen..Dette er for at det er 2 firmaer jeg VET behandler kundene sine så godt de kan, og jeg stoler 110% på de, og jeg vet jeg får kvalitet tilbake
    VW/Audi ende-tusi-ast!

    Comment


    • #3
      Yes, jeg har forhåndsbetalt til Lars selv, og det gikk strålende

      Men jeg trodde Transmedia var et seriøst firma jeg...

      Comment


      • #4
        Dette skjer fra tid til annen med dette firma, ingen som har en god forklaring på det, men misstenker at han kanskje jobber offshore eller noe, siden han er taus i noen uker av gangen. Han kommer sterkt tilbake hver gang og har nok ikke som hensikt å lure noen. Så smør deg inn med tålmodighet, så løser det seg nok til slutt
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Ok, da ordner det seg nok

          Comment

          Working...
          X