Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vurderer å kjøpe AVIC-HD3-II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vurderer å kjøpe AVIC-HD3-II

    Hei,

    vurderer nå å kjøpe en AVIC-HD3-II da jeg fikk et greit tilbud på denne. Men det jeg trenger å vite er hvordan kablene er bak på spilleren.

    Stikker de ut nede eller oppe på baksiden? Dette er litt viktig da det er trangt om plassen inni dashbordet mitt.

    Har også fått et knalltilbud fra Installbay gutta på en Kenwood 5220BT, trenger også vite hvordan kablene er der.

    Det er det som er det vitigste for meg nå...
    Dersom noen vet og eller har bilder av baksiden så er det gull
    MSN: smack_me@hotmail.com
    IRC: #bimmers.no @ quakenet

  • #2
    Originally posted by wabby View Post
    Hei,

    vurderer nå å kjøpe en AVIC-HD3-II da jeg fikk et greit tilbud på denne. Men det jeg trenger å vite er hvordan kablene er bak på spilleren.

    Stikker de ut nede eller oppe på baksiden? Dette er litt viktig da det er trangt om plassen inni dashbordet mitt.

    Har også fått et knalltilbud fra Installbay gutta på en Kenwood 5220BT, trenger også vite hvordan kablene er der.

    Det er det som er det vitigste for meg nå...
    Dersom noen vet og eller har bilder av baksiden så er det gull
    Jeg kan sjekke det i morgen...

    Vi har også AVIC-HD3 om du vil ha en pris på den

    Comment


    • #3
      Originally posted by InstallBay Tønsberg View Post
      Jeg kan sjekke det i morgen...

      Vi har også AVIC-HD3 om du vil ha en pris på den
      Det hadde vært flott. Bare å sende meg en knallgod PM. Det viktigste er kablene da de bør komme ut høyt på spilleren.
      MSN: smack_me@hotmail.com
      IRC: #bimmers.no @ quakenet

      Comment


      • #4
        trodde det var kablene generelt som var viktig, det er jo bare å bygge om hvis det trengs, lurer selv på den kenwood spilleren til min privat bil.. Spørs om noen får bygge om midt konsollen min

        Comment


        • #5
          sender deg en PM straks.. bare nappe ut de to spillerne i veggen her
          www.eirikaspaas.com

          Comment


          • #6
            knall! sendte om til lars ove, men ikke sikkert han er på plass ang prislister på kenwood og pioneer

            Comment

            Working...
            X