Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nytt taktrekk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nytt taktrekk

    Mulig jeg poster feil nå, men saken er den at stoffet i taket på BMW'n har slippi tak enkelte steder å vurdere å trekke om igjen.
    Hva slags lim skal jeg bruke og hvilket stoff er best. Regner med at det gamle blir ødelagt når det blir tatt av?

    Eller har dere noen andre forslag hvordan jeg kan få fikset dette?

  • #2
    installbay.no har lim og stoff. hva som er best vet jeg ikke men jeg har brukt deres kontaktlim og vinyl3, det funker fett

    Comment


    • #3
      Originally posted by Tobbelobb View Post
      installbay.no har lim og stoff. hva som er best vet jeg ikke men jeg har brukt deres kontaktlim og vinyl3, det funker fett
      Vanskelig å få det rett og fint?

      Comment


      • #4
        hvis det har slipt taket noen steder burde det ikke være vanskelig å få av det gammle å trekke på nytt
        VW Golf 4
        Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
        Simen Sormbråten

        Comment


        • #5
          Originally posted by simso View Post
          hvis det har slipt taket noen steder burde det ikke være vanskelig å få av det gammle å trekke på nytt
          Har sluppet mest bak, men også rundt omkring ellers, dog ikke så mye.
          Vil jo helst ha igjen maken farge
          Tror jeg tar med meg bekledningen til c-stolpene til noen som driver med dette så jeg får lik farge hvis jeg trenger nytt stoff

          Comment


          • #6
            jeg brukte støpeplast først deretter slipte jeg ned og lima på, funka veldig greitt.

            Comment


            • #7
              Jeg ville først prøvd å løsne det som sitter der, for å se om du får det av helt. Gjør du det, så kan det limes på nytt. Hvis ikke er vel sort suede/alcantara en grei erstattning?
              Mvh
              Pål Andréas Bryng
              Bilstereosenteret.no
              Vi forhandler bl.a.:
              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


              Følg oss på Facebook
              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

              Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

              Comment


              • #8
                Originally posted by InstallBay View Post
                Jeg ville først prøvd å løsne det som sitter der, for å se om du får det av helt. Gjør du det, så kan det limes på nytt. Hvis ikke er vel sort suede/alcantara en grei erstattning?
                Regner med det skal gå fint å få det helt av. Er lys/grå farge fra før, så skal jeg trekke om i svart så må jeg ta med dekslene på a og c stolpene, pluss skifte til svarte solskjermer.

                Er litt skeptisk til å gjøre det selv, redd det blir for vanskelig for en med 10 tommeltotter
                Er fort gjort å få skrukker

                Comment

                Working...
                X