Announcement

Collapse
No announcement yet.

skal kjøpe Subwoofer og forsterker til min celica!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • skal kjøpe Subwoofer og forsterker til min celica!

    hei har en toyota celica T20, som jeg vill sette inn en subwoofer å forsterker i. alt er orginalt nå, har kunn kjøpt en pioneer spiller.

    har ikke mye penger så hadde tenkt å bruke et sted mellom 2 og 3 lapper.

    hva burde jeg kjøpe?

    vil ha bra lyd, men jeg har ikke et godt øre for mussik da..
    skal riste litt.. trenger ikke spille så høyt da de andre høytalerne er orginale men må da trenge å spille minst like høyt..

    vil ikke bruke opp hele bakasjerommet..

    Mvh Eirik

  • #2
    feilpostet
    VW Golf 4
    Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
    Simen Sormbråten

    Comment


    • #3
      hvis du bare skal bruke 2-3 lapper ville jeg sjekket ut bruktmarkedet eller www.netthandelen.no
      eventuelt bygg kasse selv.
      velger du riktig element og lukket kasse så kan kassa være betydelig mindre enn om du velger bassrefleks.
      med pri på forsterkeren kan man få det meste til å låte godt

      Comment


      • #4
        sendte deg en pm i går

        Comment


        • #5
          Hmmm.....

          Hva med en Earthquake PH1000.2 forsterker som driver en Earthquake SWS12.

          Det er en gullkombinasjon som er på lagerrenskningssalg nå. Kan få begge for 3000,- pluss frakt. Dette har en veil pris på 5890,-

          http://www.engenaudio.com/Produkter/...Earthquake.htm
          Mvh
          Lars Engen

          Comment


          • #6
            løp og kjøp pakka til Engen!! ikke noe å lure på! GENIAL bass og en forsterker som driver den helt ut vel

            Comment


            • #7
              hadde håper å brukt mindre.. har ikke penger nå og det tilbudet varer vel ikke så lenge? er det veldig bra har ikke hørt så mye om det merke men jeg har ikke mye peiling på bilstereo da..

              fikk pm om Fusion EN-PK112 men den grønfargen er rett å slett stygg og vil bygge kassa selv siden jeg vil ikke bruke så mye av bakaskje rommet å fjerner reserve hjulet og legger plater i gulvete siden det er så stygt nå..

              Comment


              • #8
                Earthquake er ett gammelt anerkjent merke. Tilbudet gjelder til det er tomt, siden det er 1 forsterker igjen så er det nok den det står på. Det kan være tomt i morgen det kan være tomt om 1 mnd.
                Mvh
                Lars Engen

                Comment


                • #9
                  det var noe dritt har ikke penger nå.. må selge en moped eller vente til jeg får lønn og jeg starta å jobbe idag.. kan jo låne penger av fattern da men...

                  hvordan er det med kasse til subben? har du mål på det?

                  ser du bor i bærum.. er det mulig å hente varene? bor i lørenskog så hadde ikke verdt noe problem får meg å hente det..

                  Comment


                  • #10
                    Jeg har kassetegninger til SWS ja, det som er gull med de er at de er laget for å spille bra bass i små kabinetter. Har 4 stk SWS8 i bilen min selv og trives med de.

                    Det er ikke noe problem å hente varer hos meg.
                    Mvh
                    Lars Engen

                    Comment


                    • #11
                      kan skrive under på at det funker gull å handle/ hente hos lars

                      Comment


                      • #12
                        det er bra, bestilte nå.. så nå har jeg en liten gjeld hehe..

                        Comment

                        Working...
                        X