Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fusion 15"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fusion 15"

    Noen som har noen erfaringer med denne?
    Jeg hadde egentlig 1 stk gammeltypen 12" stroker som skulle i den kassen men den var sprengt.....
    Kan jeg få denne 15" til å spille bra?
    Jeg har en gammel Kenwood Kac-1023 på 1*1300w @ 2ohm......

  • #2
    noen må da ha noen erfaringer?

    Comment


    • #3
      Til den prisen så duger den, men hvis du kikker litt på lagersalget mitt så ser du at det er 1 stk Fusion Powerplant PP-SW15E til 1500,- Langt bedre element.
      Mvh
      Lars Engen

      Comment


      • #4
        Originally posted by Engen Audio View Post
        Til den prisen så duger den, men hvis du kikker litt på lagersalget mitt så ser du at det er 1 stk Fusion Powerplant PP-SW15E til 1500,- Langt bedre element.
        Hvordan er dette i forhold til det soundstream Picasso PW 15 elementet?

        Comment


        • #5
          tror powerplant elementet vil være litt "grovere" og bedre? eller hva sier du lars?

          Comment


          • #6
            Originally posted by golfnos View Post
            tror powerplant elementet vil være litt "grovere" og bedre? eller hva sier du lars?
            Ok, da tror jeg Soundstream elementet blir velget da....siden det spiller finere enn det powerplant elementet.....

            Comment


            • #7
              er vel ikke det han mener. mener vel kanskje at det er noe dypere bass på fusion elementet og at det spiller bedre. hvertfall hørt at powerplant serien til fusion er skikkelige saker...
              Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
              Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

              Comment


              • #8
                tror uansett du må snakke med engen, for jeg har kun hørt soundstream elementet

                hørt at fusion elementet er mye! bang for buck, for den prisen lars selger for

                Comment


                • #9
                  Originally posted by golfnos View Post
                  tror uansett du må snakke med engen, for jeg har kun hørt soundstream elementet

                  hørt at fusion elementet er mye! bang for buck, for den prisen lars selger for
                  Ok, har sendt han en PM

                  Comment

                  Working...
                  X