Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forslag til anlegg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Forslag til anlegg

    Tja, tenkte og kjøpe meg et greit anlegg nå, og tenkte litt på hva folket anbefaler?

    Skal kunne riste en god del, samtidig som det er god lyd i
    Har fra før Soundstream Ls.50c frontsett, så trenger bare subb(er) og forsterker(e), og kabler såklart.
    Tenkte ikke og bruke mye mer enn 7000,- ca.
    Trenger også en spiller kanskje, kan ta denne utenom de 7000,- om noen har noen greie til rundt 2000,-?

    Kom også gjerne med forslag til kasse som vil funke best. Bilen er en 745, så er nokk av kasseplass

  • #2
    Originally posted by sredving View Post
    Tja, tenkte og kjøpe meg et greit anlegg nå, og tenkte litt på hva folket anbefaler?

    Skal kunne riste en god del, samtidig som det er god lyd i
    Har fra før Soundstream Ls.50c frontsett, så trenger bare subb(er) og forsterker(e), og kabler såklart.
    Tenkte ikke og bruke mye mer enn 7000,- ca.
    Trenger også en spiller kanskje, kan ta denne utenom de 7000,- om noen har noen greie til rundt 2000,-?

    Kom også gjerne med forslag til kasse som vil funke best. Bilen er en 745, så er nokk av kasseplass
    Du kan få en Kicker comp vr kasse med 2 stk 12" og en kicker 550.3 for 7000.- ink kabelkit (veil 10500) Spillere rundt 2k fins det masse å velge i. Send gjerne en mail, og forklar hva ønsker at den skal inneholde. ketil@audio-art.no
    Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
    Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
    post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

    Comment


    • #3
      Høres greit ut det da
      men har ikke så veldig lyst til å kjøpe ferdige kasser, da jeg har litt lyst til å prøve meg frem med litt støping osv

      Comment


      • #4
        Originally posted by sredving View Post
        Høres greit ut det da
        men har ikke så veldig lyst til å kjøpe ferdige kasser, da jeg har litt lyst til å prøve meg frem med litt støping osv
        Fikser alt vi vet du. Send en mail ketil@audio-art.no
        Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
        Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
        post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

        Comment


        • #5
          Kom også gjerne med forslag til kasse som vil funke best. Bilen er en 745, så er nokk av kasseplass[/QUOTE]

          Regner med det er en Volvo 745 du snakker om her,å da har jeg forslag siden jeg har 945 å de er jo veldig like. Det jeg har erfart som beste løsning er porta kasse med subb å port på samme side vendt bakover.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Jobbe88 View Post
            Kom også gjerne med forslag til kasse som vil funke best. Bilen er en 745, så er nokk av kasseplass
            Regner med det er en Volvo 745 du snakker om her,å da har jeg forslag siden jeg har 945 å de er jo veldig like. Det jeg har erfart som beste løsning er porta kasse med subb å port på samme side vendt bakover.[/QUOTE]

            Det stemmer bra det.. Da vil du få litt mere dypbass en ved å legge de i gulvet.. Det som er dumt er at div plastbiter i bakluka kanskje får det travelt. og 7 og 945 er ikke de aller best sammenskrudde/klipsede "der bak"..
            Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
            Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
            post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

            Comment

            Working...
            X