Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo 96mod

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ford Mondeo 96mod

    Lurer bare på om det er noen som har no peil på hva som sitter i Ford Mondeo orginalt? en kamerat mente at det ihvertfall var 5x7 foran? Noen som har peiling på dette? hva det er foran og bak? eller om det er noe lett måte og finne det ut uten og ta fra hverandre noe.

    Også lurte jeg på åssen det blir med basskasse i bagasje rommet siden den er "separert" , vist dere skjønner hva jeg mener. får jeg mindre effekt da? eller åssen blir det ?

    Takker for alle svar og tips
    Beklager newb spørsmål :P

    mvh

  • #2
    det sitter 5*7" både foran og bak i mondeo

    Comment


    • #3
      Basskasse i bagasjerommet bør ikke være noe problem såfremt du deler lavt nok. Dersom det er en sedan og det er veldig tett mellom bagasjerom og kupé kan du muligens komme bedre ut ved å finne noen rene basshøyttalere som passer i uttakene i hattehylla (dersom du har det), ala denne 6x9-tommeren fra Tang Band

      Comment


      • #4
        Originally posted by epifant View Post
        Basskasse i bagasjerommet bør ikke være noe problem såfremt du deler lavt nok. Dersom det er en sedan og det er veldig tett mellom bagasjerom og kupé kan du muligens komme bedre ut ved å finne noen rene basshøyttalere som passer i uttakene i hattehylla (dersom du har det), ala denne 6x9-tommeren fra Tang Band

        Dårlig med uttakk i hattehylla, Måtte jeg eventuelt ha laget hull selv der. har ikke så veldig lyst til og begynne og skjære og kødde for mye heller. Men du mener at selvom det ikke er direkte "luft" kontakt mellom bagasjerommet og baksetet så behøver ikke det ha noe og si?

        Comment


        • #5
          Hvor vellykket det blir varierer fra bil til bil. Hvor mye penger hadde du tenkt å bruke?

          Comment


          • #6
            Eller så finnes det gode 5x7" som denne, som er på tilbud til 900,- pr par. veil 1395,-
            http://www.engenaudio.com/Produkter/...eam/SST5.7.jpg
            Mvh
            Lars Engen

            Comment


            • #7
              Kjøpe slimline subber og sette under setene? (Hvis det er plass)


              Da vil jeg også tro det sparker kraftig

              Comment


              • #8
                eller bygg båndpasskasse, viss du har mulighet til å ha en port ved midt armlenet bak?
                Passat 3B 1999 mod
                Kenwood, focal, pioneer, hertz

                Comment


                • #9
                  legg ned et sete:P det jeg gjorde
                  Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

                  Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
                  Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

                  Comment

                  Working...
                  X