Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bygg av anlegg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bygg av anlegg

    Er vel feil sted å poste dette og vel?
    Har ett PROSJEKT på gang i min Audi S6 Avant,hvor jeg skal ha inn 2x12 " bassere og 2 forsterkere baki + 6,5" høytalere framme i dørene.

    Det med dørtrekka vet jeg er mye jobb med trekking av vinyl/skai,skjære og tilpasse osv...

    Er det noen her inne som er dyktig på sånne ting og kunne ønske seg å gjort denne jobben for meg?Fikk en pris av Installbay på at dette kom på 15000kr.
    Hadde tenkt å sette bilen til de men nå må jeg brått betale ekstra for materialer de skal bruke til dørtrekka.Vet ikke om det er skai eller vinyl jeg..

    Send meg en PM dersom dere har noen å anbefale..Eller hvis dere gjør det sjøl

  • #2
    posten bli ikke i feil del av forumet om du har med navn på bygget, f.eks: "Bjerka`s Audi S6 Avant" eller lignende... når det bare heter "Bygg av anlegg" kan det på en måte være hva som helst...
    Og kriterie nr 2 som jeg ser det er at du oppdaterer denne posten videre med ditt bygge ang denne bilen

    Var jeg slem "forum-politi" nå Bjerka? hehe - håper ikke det.
    Reinhardt

    Comment


    • #3
      Riktig navn på tråden er ikke nok til at det er ett prosjekt..
      Dette er mer planlegging/spørsmål om priser på diverse ting, så det passer bedre i Bilstereo-delen
      Mvh
      Rolf Try Nygård

      Comment


      • #4
        Originally posted by neptyr View Post
        Riktig navn på tråden er ikke nok til at det er ett prosjekt..
        Dette er mer planlegging/spørsmål om priser på diverse ting, så det passer bedre i Bilstereo-delen
        Jepp.. skulle flytta den *glemte*
        Reinhardt

        Comment


        • #5
          det at du må betale for vinyl osv må du jo uansett hvem som gjør jobben, men ville uansett satt det til noen som kan sakene sine, om du ikke vil prøve selv. surt å betale noen for å få det sånn passe..

          er det kun ombygging av dørene, den prisen?

          Comment


          • #6
            Hvis du setter den bort til InstallBay gjengen så blir det bra og du får det du betaler for. Enkelt og greit. Hvis det er vinylen du må betale ekstra for så utgjør ikke det allverdens vil jeg tro.
            Mvh
            Lars Engen

            Comment

            Working...
            X