Announcement

Collapse
No announcement yet.

Koble cd-spiller!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Koble cd-spiller!

    Hei!
    Har ein 79' mod Mercury som eg tenkte eg skulle sette inn ein cd-spiller som eg har liggende. Problemet er at i den bilen er de ingenting ledninger fra før av, alt på legges opp på nytt!



    Så lurte på om nokon kunne tegne for meg, hvor den SVARTE, RØDE, MØRKEBLÅ, ORANGE, BRUNE og GULE kablen kan kobles til? eller forklare så eg skjønner det?
    Mvh
    Johnny Myhre

  • #2
    svart er jord. rød er +, gul er minnestrøm ( fåes fra tenning) blå er remote. det er de jeg husker.
    Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

    Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
    Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

    Comment


    • #3
      Originally posted by Fryd1lund View Post
      svart er jord. rød er +, gul er minnestrøm ( fåes fra tenning) blå er remote. det er de jeg husker.
      hehe, de er greit, de viste eg egentlig, men lurer på hvor eg kan koble de diverse kablene til i bilen? på enklest mulig måte :P
      Mvh
      Johnny Myhre

      Comment


      • #4
        Originally posted by Fryd1lund View Post
        svart er jord. rød er +, gul er minnestrøm ( fåes fra tenning) blå er remote. det er de jeg husker.
        Æppæppæpp...

        Gul skal kobles til konstantstrøm! Ellers blir minnet slettet hver gang du skrur av.

        Sort - Jord
        Gul - Konstantstrøm
        Rød - Tenning
        Blå - Remote
        Oransj og brun kan du vel sånn sett egentlig drite i
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #5
          Originally posted by JVMyhre View Post
          Hei!
          Har ein 79' mod Mercury som eg tenkte eg skulle sette inn ein cd-spiller som eg har liggende. Problemet er at i den bilen er de ingenting ledninger fra før av, alt på legges opp på nytt!



          Så lurte på om nokon kunne tegne for meg, hvor den SVARTE, RØDE, MØRKEBLÅ, ORANGE, BRUNE og GULE kablen kan kobles til? eller forklare så eg skjønner det?
          Går de å koble den Svarte til jord, Røde til sikringen til varmeapperat (f.eks), Gul til der de er strøm konstant(?) og drite i resten av kablene? eller?
          Mvh
          Johnny Myhre

          Comment


          • #6
            ...
            Her. (ti tegn)
            [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

            Comment


            • #7
              Originally posted by thomasekeli View Post
              ...
              Her. (ti tegn)
              tusen takk
              Mvh
              Johnny Myhre

              Comment


              • #8
                Vær så god
                [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                Comment

                Working...
                X