Announcement

Collapse
No announcement yet.

P88RS-II? Info om denne?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • P88RS-II? Info om denne?

    Hey!


    Var egentlig ute etter å kjøpe meg en Pioneer P88RS til bilen, men ser nå at det har kommet en ny utgave av denne som er sort bl.a. Ser ikke ut som det er gjort noen forandringer ellers på denne, hvertfall ikke i følge pioneer.no.

    Noen som vet noe om denne? Er det i det hele tatt noe nytt utennom fargen?

    Og sist men ikke minst, siden jeg vil ha denne spilleren, når kommer den ut i butikkene? Ser også ut som den kommer til å havne på samme nivå som gamle modellen..


    Mvh Bjaa
    1993 BMW 318is coupe

    Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

  • #2
    Fronten er mye slankere enn den gamle, altså mer innfelt! Også skal det være forskjell på lyden ifølge de som har hørt de mot hverandre.

    Prisen er som på de gamle, altså 5999,- og vi fikk den på lager på Hamar på fredag.

    Comment


    • #3
      som du sier, den er litt mørkere, fronten er slankere, så den stikker ikke så langt ut lengre, samt. det skal være litt oppgradert innmat i den

      Vi har den inne imorgen

      Edit: Litt kjappere dær, kenneth
      Do-It-Yourself - DIY stash

      Comment


      • #4
        Det høres bra ut!

        For den gamle fronten bygde endel ut, det er ikke såå fint i enkelte biler, syns hvertfall min AVH5900DVD ikke ser så veldig bra ut da den bygger ut litt i bilen min (BMW E36), og syns fronten var litt klumpete på P88RS..

        Ingen som vet om de har forandret noe på DSPen og delefilterfunksjonene?
        1993 BMW 318is coupe

        Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

        Comment


        • #5
          DSP og delefilter er nok som før ja...

          Comment


          • #6
            Da var min bestilt og DVDspilleren solgt :/

            Jaja, gleder meg til å få litt nye innstillinger å pusle med..
            1993 BMW 318is coupe

            Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

            Comment


            • #7
              innmaten er nok endret endel, printkort er veldig forbedret for lyden sin del oh endel komponenter er byttet, mulighetene og menyene er de samme, men lyden er vesentlig bedre

              Comment


              • #8
                Det høres bra ut!
                Burde hvertfall duge greit til et halvproft forsøk på litt SQ.


                Så da venter jeg bare på at Kenneth eller noen andre på Hamar sender den nedover
                1993 BMW 318is coupe

                Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

                Comment


                • #9
                  Den sendes sørover idag...

                  Comment

                  Working...
                  X