Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lime oppheng

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lime oppheng

    Hei. Klarte tidligere i dag å skamfere det ytre opphenget på en 4" mellomtone da jeg skulle forborre festehull og det forbanna biltema-borret knakk i biter. Det ble en liten "L"-formet flenge på 3mm kanskje.

    Noen gode måter å fikse dette på? Funker det å lime med superlim? Har prøvd, skal se åssen det går når det herder helt, men det blir jo ikke veldig fleksibelt...

    Har dette noen nevneverdig innvirkning på lyden? Er jo bare en mellomtone, så er jo ikke store bevegelsene..

  • #2
    Bruk sica eller noe i den duren, så tenker jeg det går

    Men en mellomtone hadde jeg heller prøvd å få tak i en ny en, litt mer kritisk enn en sub-bass.
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #3
      Tror sikaflex reagerer med gummitypen her, slik at det etser vekk!

      Ja greit å få tak i ny men det er bare et "billig" komp sett.. ikke så lett å få tak i løse komponenter kanskje. Etter å ha latt superlimet herde to timer har jeg testet, og det låter identisk med det strøkne elementet.. Og ellers låter det utrolig bra med ny montering

      Skulle ønske jeg laga en prosjekttråd, men det er ikke noe gøy når alt snart er ferdig.. får kanskje gjøre det allikvel
      Last edited by Pappa; 31-03-2008, 20:47.

      Comment


      • #4
        gjør det !

        Comment


        • #5
          Casco vannfast lim funker. Hold deg unna sika, blir for stivt
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment

          Working...
          X