Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sq element med det lille ekstra?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    gbraen: Det er ikke uten grunn det ligger en 1200 GTi her også. Men først har jeg lyst til å teste 2240H-en som ligger ved siden av

    Engen: kirkeorgel er kanonfett, spesielt om det kombineres med mannskor. Dessuten graver man ut veldig mye "ekstra" rominformasjon når de aller nederste frekvensene er i orden. Jeg fikk lytte til en god orgelinnspilling på Infinity Epsilon med Mark Levinson ML33 monoblokker for mange år siden, og man kunne "se" klin nøyaktig hvor kirkeveggene var og hvor høyt det var under taket. Epsilon har riktignok gode kvaliteter i resten av frekvensområdet også, men jeg har ved flere anledninger opplevd hvor mye ordentlig dypbassgjengivelse har å si for "tilstedeværelsen" på innspillinger som har informasjon så langt ned.

    Comment


    • #32
      Jeg har en 13W7, må si meg veldig fornøyd hittil, lagde en kasse på totalt 90 liter(67,2 uten displacements) og det dunker veldig bra, fin lyd også.
      Kjører den nå på en Hertz EP1D, men idag skal jeg sette inn en Soundstream Tarantula XXX-6500D og få noe mer trøkk ut av subben, tror det blir bra, er ihvertfall fornøyd med min JL

      Comment

      Working...
      X