Announcement

Collapse
No announcement yet.

Valgmulighet ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Valgmulighet ?

    Hei!

    Hvis en hadde bare evt. kun en valgmulighet av oppgradere av hefftig diskant eller mellomtone (3"-4") , hva ville ha vært BEST å gjort da ?

    En knall bra diskant ?

    En knall bra mellomtone ?

    Som kan passe inn f.eks Seas Lotus Ref 2 way kit.

    Er ute å høre hva DERE syns...

  • #2
    Det JEG ville gjort er vel å:
    - Skaffa en Knall Bra Mellomtone

    Men om du skal bytte begge deler men skal gjøre det med litt mellomrom så har det vel stort ikke noe å si egentlig! Men det er jo så klart opp til deg! Men jeg ville valgt mellomtone i alle fall. Har ikke noe konkret grunn egentlig annet enn at har du en bra diskant så holder den i mellomtiden mens du kan få litt ekstra punch i mellomtone område! Det er min mening i alle fall da...
    Pioneer - Hertz - Zealum
    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

    Comment


    • #3
      Hvis du har Seas Lotus Reference, så ville jeg ha kjøpt til ett par Seas Lotus RM120. Diskanten i Reference settet trenger da vel alldeles ikke og byttes ut =)
      Do-It-Yourself - DIY stash

      Comment


      • #4
        Oki...
        Kan vel neves at har et sett med RM110 og ikke har brukt , har aldri hørt disse RM mellomtonene.. Spiller disse med bra punch i mellomtone område?

        Har også et sett med Audio Development M35NEO (3.5") som har brukt før... Disse spiller i grunn ikke så ille nei... Men lyst på noe som kan gi skikkelig extra punch siden Seas diskanten er BRA som det sies her..

        Comment

        Working...
        X