Skal bytte ut alt som står i nå og ser etter alternative subwoofere. Vurderer 2 stk Audio Pulse Revo 12 hva tror dere om de?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Audio Pulse Revo 12
Collapse
X
-
det der er Audio Pulse Epic serien, jeg snakker om Audio Pulse Revo 12"Originally posted by Tufte View Post
Link : http://www.autobilstereo.no/product_...ccdb5ed2d6c17cPower & Style
Comment
-
TC lager absolutt gode elementer. Men med en totalpris på 10 000 kroner ville jeg tenkt meg godt om før jeg la kredittkortet på disken.
- hva slags bil skal det inn i? Volvoen? Calibraen?
- hva slags bassrespons er du ute etter? Varm, analytisk, detaljert, bråkete, alt sammen?
- hvorfor akkurat to 12-tommere?
Comment
-
skal i Volvoen, begge calibraene er solgt. er ute etter en mellomting! må trykke godt, men samtidig ha kontrollert bass, ikke ute etter stygg buldring.12 tommere fordi jeg ikke skal bygge om i bagasjerommet, og fordi bassene føler seg komfortabel i 30L kasser.Originally posted by epifant View PostTC lager absolutt gode elementer. Men med en totalpris på 10 000 kroner ville jeg tenkt meg godt om før jeg la kredittkortet på disken.
- hva slags bil skal det inn i? Volvoen? Calibraen?
- hva slags bassrespons er du ute etter? Varm, analytisk, detaljert, bråkete, alt sammen?
- hvorfor akkurat to 12-tommere?Last edited by Turbo_Dos; 26-02-2008, 15:58.Power & Style
Comment
Comment