Announcement

Collapse
No announcement yet.

Erfaring med disse?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Erfaring med disse?

    Gir disse grei lyd?

    http://www.webhotell-spesialisten.no...85.8165&pid=13

  • #2
    bare disse,så blir det nok ingen lyd,er kun høytalerpaneler det der.

    kjøpte selv høytalerpanel til min 91 audi 80 der,passformen er bra,eneste minuset er at de har brukt litt for mykt treslag der høytaleren skal festes,så om du tar ut høytaleren noen ganger,så får du ikke festet den igjen skikkelig.
    virker som det er brukt huntonit plate eller noe,men ellers så er dem perfekte for oss som er redde for å kappe og støpe selv
    volvo s60
    vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
    Member of VW Audi Club Norwegen

    Comment


    • #3
      Originally posted by phoenix gold View Post
      bare disse,så blir det nok ingen lyd,er kun høytalerpaneler det der.

      kjøpte selv høytalerpanel til min 91 audi 80 der,passformen er bra,eneste minuset er at de har brukt litt for mykt treslag der høytaleren skal festes,så om du tar ut høytaleren noen ganger,så får du ikke festet den igjen skikkelig.
      virker som det er brukt huntonit plate eller noe,men ellers så er dem perfekte for oss som er redde for å kappe og støpe selv
      Hehe ja jeg veit da at ikke det er høyttaler i dem Men jeg tenkte på om høyttalerne sitter godt i disse og om jeg får god lyd hvis jeg putter inn en bra 6.5 midbass i disse?

      Blir antageligvis å kjøre 3-veis, får da mellomtone og diskant oppe i A-stolpen antar jeg, så tror lydbildet skulle bli brukende selv om midbassen står nede ved bena Eneste minuset er jo hvis man har passasjerer, da kan beina dems ha en tendens til å blokkere midbassen

      Comment


      • #4
        høytalerene sitter bra dem,om du ikke tar dem ut hele tiden,kan hende det lønner seg å bruke gjennomgående bolter,tror jeg kommer til å bruke det selv.

        men demping av dørene er nødvendig,ellers så blir det ikke bra lyd
        volvo s60
        vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
        Member of VW Audi Club Norwegen

        Comment


        • #5
          Oook. Får bli disse da

          Comment


          • #6
            har noen bestilt ifra transmedia før??

            det har jeg gjort 2 ganger..den siste bestillingen sendte jeg for 3 måneder siden,har ikke kommet noe pakke enda..første gang jeg bestilte tok det nesten 5 måneder før jeg fikk pakka mi

            Comment


            • #7
              jeg har kjøpt høytalerpaneler der,gikk greit med bestillingen min.
              men har lest om flere som har problemer med å bestille fra dem.
              volvo s60
              vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
              Member of VW Audi Club Norwegen

              Comment


              • #8
                Jasså? Hm.. hvor lang tid tok det da?

                Comment


                • #9
                  et par uker tror jeg,men det er vel et par år siden nå
                  volvo s60
                  vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
                  Member of VW Audi Club Norwegen

                  Comment


                  • #10
                    jeg for min del har ikke noe positivt å si om det firma når det kommer til leverings tid å kontakt mellom kjøper og selger..men når det jeg bestilte først kom så var det bra varer..

                    Comment


                    • #11
                      Hørtes jo litt kjipt ut.. men jeg har ikke noe hast akkurat..

                      Comment


                      • #12
                        Kjøpte dørpaneler der onsdag fikk postoppkrav lappen i posten igår, har ikke hentet dem så jeg kan ikke si noe om kvaliteten. Men jaffal rask levering på min ordre.

                        Comment


                        • #13
                          er som noen sa tidligere i tråden her,at noen ganger går det raskt men andre ganger ikke..er nå 3 måneder siden jeg bestilte derifra å jeg har ennå ikke sett noe til den pakken desverre

                          Comment


                          • #14
                            igår fikk jeg pakke mi fra dem bare 3 måneder etter jeg bestilte

                            Comment


                            • #15
                              Fikk pakka mi på en uke jeg.. men fy faen for noe dritt disse her, åssen i all verden skal jeg få inn 6.5" i dette her? Skal ta noen illustrasjonsbilder.. disse her går sikkert i retur

                              Comment

                              Working...
                              X