Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilken Pioneerspiller skal jeg velge?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilken Pioneerspiller skal jeg velge?

    Skal ha en ny spiller i bilen nå snart, og den har integrert rattkontroll. De fleste Pioneerspillerne skal visstnok støtte rattkontrollen med bruk av dette adapteret (noen som vet hva det koster?). Så nå lurer jeg på hvilken spiller jeg skal velge. Jeg vil helst ikke over 1500 kr. Hvilken av disse skal jeg velge?

    DEH-1900R
    DEH-2920MP
    DEH-3900MP
    DEH-3000MP
    DEH-2900MPB
    (DEH-P40MP)
    (DEH-4000UB)

    Jeg klarer meg med én linjeutgang, og jeg har egentlig ikke bruk for USB-port. Så hvilken gir mest for penga?
    Mvh
    Jonas Ramsrud

    Renault Kangoo 4x4 varebil
    Soundstream Lil Wonder LW5.830
    Fusion NV-CM525
    Hertz ES250D
    Pioneer DEH-P40MP

  • #2
    jeg ville valgt 3000. den er ny av året, har et bra design, å de funksjonene du trenger. adapteret for rattet bruker koste omkring 600kr kjøper du adapter og spiller sammen så kansje du får en fin pakkepris på det også

    Comment


    • #3
      Originally posted by autod View Post
      jeg ville valgt 3000. den er ny av året, har et bra design, å de funksjonene du trenger. adapteret for rattet bruker koste omkring 600kr kjøper du adapter og spiller sammen så kansje du får en fin pakkepris på det også
      Okei. Jeg likte egentlig utseendet på 3900MP bedre enn 3000MP. Veit noen hva som er forskjellen på disse, bortsett fra utseendet?

      3900MP koster 949,- på NetOnNet. Muligens det blir den da. 3000MP koster noen hundrelapper mer, og som jeg kan se så er ikke den noe bedre utstyrt, så da har nok dommen falt.
      Last edited by loffleif; 02-02-2008, 22:16.
      Mvh
      Jonas Ramsrud

      Renault Kangoo 4x4 varebil
      Soundstream Lil Wonder LW5.830
      Fusion NV-CM525
      Hertz ES250D
      Pioneer DEH-P40MP

      Comment


      • #4
        3900 er en utgått modell, men det er sikkert noen som har noe liggende...

        Comment

        Working...
        X