Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer DEQ-P6600 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pioneer DEQ-P6600 ?

    Sitter å kikker litt på utstyr til spilleren min, en Pioneer AVH5900DVD. Ser man kan få kjøpt en tilleggs DSP til denne, men hvor avansert er denne egentlig? DEQ-P6600 heter den, og ligger på pioneer sine sider her: http://www.pioneer.no/no/products/25...600/media.html

    Noen som vet hva annet den er godt for enn at den gir DVD filmer bedre lyd med "ekte" surround og en ekstra senterkanal?

    Hvordan er EQ'en på denne tro? Står ikke så mye info om den, fint om noen med litt peiling på pioneer kan fortelle litt om denne
    1993 BMW 318is coupe

    Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

  • #2
    Denne har vel gått ut for en stund siden, da den aldri ble noen suksess. Har ikke testet den selv og vet heller ikke om noen som har gjort det.
    Mvh
    Lars Engen

    Comment


    • #3
      Jasså ja.

      Kjipt om den har gått ut da, for er vist eneste "DSP"en som er laget til min spiller hvertfall, ser sånn ut på pioneer.no..

      Ingen andre som vet?
      1993 BMW 318is coupe

      Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

      Comment


      • #4
        Vil tippe at dette er en litt mindre utgave av AVM-P9000R som jeg hadde sjøl.
        Og var ikke spesielt mye EQ valg, ikke til EMMA bruk lissom..

        Men den var litt mer avansert enn en vanlig cd-spiller, hehe...

        Comment


        • #5
          Jeg har en sånn prossesor som er svært lite brukt. Er litt usikker på om jeg fortsatt har alle kablene. Den kan gå for 1000,-

          Comment


          • #6
            Originally posted by Nils Solli View Post
            Jeg har en sånn prossesor som er svært lite brukt. Er litt usikker på om jeg fortsatt har alle kablene. Den kan gå for 1000,-
            Hva slags kabler er det som kan mangle til denne da?

            Er vell bare IPbuss og strømforsyning og optisk ?

            Er ihvertfall interessert i denne om du har en med alt som skal til for å få den til å fungere Dvs, hvertfall med strømkablen.. Om det er mulig å kjøpe løse ipbusskabler om du mangler denne og?
            1993 BMW 318is coupe

            Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

            Comment


            • #7
              Jeg skal ta en titt etter hvilke kabler jeg evt mangler. Der går uansett an å bestille dette fra Pioneer.

              Comment

              Working...
              X