Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger hjelp med nytt anlegg til bil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger hjelp med nytt anlegg til bil

    Halla hadde vært veldig takknemlig med noe hjelp, er helt amatør med dette subwoofer greiene, men det som er, er at jeg vil ha subwoofer og anlegg til bilen min. og jeg vil helst holde meg under 6-7 tusen kr, jeg har sett mye rundt og jeg vil helst ha en 2x12 subwoofer som spiller greit, trenger ikke være beste i byen men helt ok. Også da en forsterker som hadde passet til denne 2x12 subben da. Setter pris på hjelp av alle sammen!

  • #2
    Originally posted by tomat987 View Post
    Halla hadde vært veldig takknemlig med noe hjelp, er helt amatør med dette subwoofer greiene, men det som er, er at jeg vil ha subwoofer og anlegg til bilen min. og jeg vil helst holde meg under 6-7 tusen kr, jeg har sett mye rundt og jeg vil helst ha en 2x12 subwoofer som spiller greit, trenger ikke være beste i byen men helt ok. Også da en forsterker som hadde passet til denne 2x12 subben da. Setter pris på hjelp av alle sammen!
    Prøv denne linken: http://www.iceaudio.no/?func=varer&vnr=17300
    Forsterker og basskasse med to stk 12". Pris 5.290 fra Ice Audio. Ground Zero spiller bra. Vet ikke hvor du bor, men det burde vel være en butikk nær deg. Sjekk www.emmanorway.com under sponsorer. Der er det mange gode tilbud og muligens en i nærheten av deg. Vet også at Dynabel sender fraktfritt ved kjøp over 2.000 kroner. Lykke til.
    Eivind Henriksen

    Comment

    Working...
    X