Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nytt frontsett?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nytt frontsett?

    Hei kjører nå med 2x12 Kicker l5 subber, på en hifonics amp, fremme har jeg et litt eldre Macintosh Mss470 frontsett som drives av spilleren, jeg syns lyden fra frontsettet lyder litt flat, så jeg lurer på og skaffe meg enten en ny amp eller nytt frontsett noen inslag?

  • #2
    Hvilken spiller har du?
    Vil nok uansett foreslå at du får noe bedre forsterker på det settet... Så får du heller vurdere om det må byttes ut siden.

    Comment


    • #3
      Clarion 778rusb er det vel... ikke verdens beste men hadde det meste jeg trengte

      Comment


      • #4
        Jeg har et Hertz Mille 280S og Hertz Space 6 midbasser til salgs kremfrontsett <3

        Comment


        • #5
          ville prøvd en forsterker på frontsettet før jeg hadde kjøpt nytt..
          www.eirikaspaas.com

          Comment


          • #6
            jo blir vel og bestille meg en forsterker ut i neste mnd da, Mcintosh er vel ikke av laveste kval de heller, fin og ren lyd, men mangler bare litt punch fra mid bass

            Comment


            • #7
              Prøv med forsterker ja
              Og så hjelper det jo med lukket kammer til midbassene hvis du har mulighet til å klare det.

              Comment


              • #8
                Vel gidder ikke legge så mye arbeid inn i en gammel rusten bil

                Men hvordan er Hifonics lydmessig? bruker en hifonics på subbene høres jo ok ut...
                Last edited by AcidRain; 30-01-2008, 00:23.

                Comment


                • #9
                  Skjønner...
                  Men Hifonics lager gode forsterkere
                  Har selv bare erfaring med toppseriene, men disse er vanvittig bra.
                  Har både XI og XX. Olympus XI'en er til salgs, men så spørs det om du trenger en 4-kanaler? Kunne jo ha kjørt aktiv deling, men den gir egentlig mer enn nok effekt til det settet med to av kanalene.

                  Comment

                  Working...
                  X