Announcement

Collapse
No announcement yet.

Politiet og bilstereo som spiller høyt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Politiet og bilstereo som spiller høyt?

    Kan politiet gjør noe om du spiller høyt midt på dagen? Kan du bli stoppet og eventuelt få anlegget beslaget? Eller få bot?

    Har tenkt på det lenge siden naboer og diverse andre folk liker ikke når jeg kjører forbi på veiene.
    Er selvfølgelig snakk om midt på dagen og ikke kveldene/natt. Da respekterer jeg andre, jeg vet hvor mye det rister inni husene
    Ground Zero GZNW 15x 2500w rms
    Soundstream xxx-6500d monoblock

  • #2
    svaret er nei. Jeg har aldri hørt om noen sak med den problemstillingen.


    mvh kim

    Comment


    • #3
      Om du viser hensyn, ikke spiller høyt i boligfelt på natten, eller parkerer i ett og spiller 150fb i en halvtime midt på dagen, blir du nok ikke stoppet noen gang
      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

      Comment


      • #4
        ble stoppet av polisen og bestemte meg for og kødde litt, så satte anlegget på max når jeg rullet inn.
        Han gliste da jeg åpnet vinduet og såg bak i hatthylla og sa: Du skulle hatt større høytalere:P

        Comment


        • #5
          Vet faktisk om flere som har fått bot, de har tatt disse under ordrensforstyrrelse

          Comment


          • #6
            Det kan gå under ordensforstyrrelse, som så mye annet
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

            Comment


            • #7
              http://www.adressa.no/nyheter/nordtr...le10125252.ece

              Comment


              • #8
                Ja kl 5 om morgenen. Har vel stått på et sted da, hehe


                mvh kim

                Comment


                • #9
                  Eller kjørt opp og ned samme gate i en times tid
                  [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                  Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Defus View Post
                    Eller kjørt opp og ned samme gate i en times tid
                    Det funker
                    The facts expressed here belong to everybody, the opinions to me. The distinction is yours to draw...

                    Comment


                    • #11
                      Men da blir du vel kanskje stoppet som potensiel mistenkt i diverse innbruddsraid i nærområdet...
                      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                      Comment


                      • #12
                        Ser du er fra Kristiansand. Du kan risikere diverse:
                        Avskiltning om stereoen stikker over bakseterygg og du ikke kan dokumentere sikring(erfart selv)
                        Anmeldelse/bot for ordensforstyrrelser. (Shell som lå i elvegata måtte bytte noen ruter for noen år siden, liknende tilfeller flere steder)
                        Det samme om dem får flere anonyme klager på bilden din, kan regnes som forstyrrende om du spiller for høyt offentlig, blir på linje med pressluftbor etc

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by golfnos View Post
                          Det samme om dem får flere anonyme klager på bilden din, kan regnes som forstyrrende om du spiller for høyt offentlig, blir på linje med pressluftbor etc
                          så hvis pressluftbor er akseptert på dagtid, er det da grei hvis jeg tar på meg arbeids tøyet mitt og spiller høyt på dagtid
                          The facts expressed here belong to everybody, the opinions to me. The distinction is yours to draw...

                          Comment


                          • #14
                            Hørtes ut som en korttenkt konklusjon!
                            Mvh Tony
                            - The only road to take is perfection itself

                            Comment


                            • #15
                              det var det også ment som Tony
                              The facts expressed here belong to everybody, the opinions to me. The distinction is yours to draw...

                              Comment

                              Working...
                              X