Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klassisk musikk med trykk?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Klassisk musikk med trykk?

    Noen som har forslag til klassisk musikk med mye trykk? Pauker, horn, trommer, kanoner
    1812 overturen er jo en... klassiker... men den har jeg ikke anlegg til å virkelig få ut potensialet av, ihvertfall ikke innspillingene med ekte kanoner.

    Jeg er klar over at dette er et bilstereoforum men greia her er at jeg har en nabo under meg som har et greit anlegg og drar i gang nach med alt i fra allsang type Møkkamann, Tore Tang osv til syrepop. Jeg har sett meg lei på det og tenkte å fight fire with fire ved å starte en klassisk motbrann, bokstavelig talt :P
    Jeg tror det vil ha bedre effekt enn å kjøre på med metall da jeg regner med de andre naboene som også irriterer seg over mangel på nattesøvn vil se ironien

    Såååå... klassisk med trykk anyone?

  • #2
    Lim en sånn på utsiden av noen av vinduene hans og fyr igang noen høyfrekvente sinustoner
    Tar nok ei stund før de klarer å lokalisere lyden, ørene er ikke så gode på retningsbestemmelse av høye frekvenser >10K hz. Eller kanskje litt Frank Ifield?

    Last edited by epifant; 22-08-2014, 01:13.

    Comment


    • #3
      Vel, kombinasjonen med Frank over disse må være nær perfekt siden jeg ikke trenger å forstyrre andre naboer

      Comment

      Working...
      X