Announcement

Collapse
No announcement yet.

Old school eller bare old?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Old school eller bare old?

    Er en planet audio tt5600 å regne for en god old School forsterker? Veit Planet audio ikke er rare greiene nå, men denne kjøpte jeg vel på slutten av 90tallet og står faktisk Handcrafted in usa på den. Er sikkert 10 år siden jeg prøvde den, noen som har noe erfaring med lyd kvaliteten på disse her?

  • #2
    alt som er gammlere enn 10 år kalles for oldschool. som jeg forsto fra div forumer så var det en helt okei 5kanaler =) ikke sinnsyk rå men helt okey

    Comment


    • #3
      Originally posted by volvoekern View Post
      Er en planet audio tt5600 å regne for en god old School forsterker? Veit Planet audio ikke er rare greiene nå, men denne kjøpte jeg vel på slutten av 90tallet og står faktisk Handcrafted in usa på den. Er sikkert 10 år siden jeg prøvde den, noen som har noe erfaring med lyd kvaliteten på disse her?
      Jeg vil ikke karakterisere den som old school, jeg kaller den bare gammel den er en helt grei budsjett forsterker ikke noe å hoppe i taket for men helt grei (ja jeg har fysisk testet denne det er ikke noe jeg har lest) den fungerer til sitt bruk, det er litt mere kvalitet over de som var føre denne serien og ikke minst Butler audio Tube ampene men en ting er at denne forsterkeren faktisk leverer tett oppunder hva den lover

      Comment


      • #4
        Disse ble solgt for 1999,- mot slutten av dens karriere. Var gode forsterkere med lite feil. Noe man ikke kunne si om alt som kom fra Planet Audio.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment

        Working...
        X