Announcement

Collapse
No announcement yet.

Phoenix Gold ZX450v2 og ZX500v2 bruktverdi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Phoenix Gold ZX450v2 og ZX500v2 bruktverdi

    Har 2 strøkene old school forsterkere som vurderes solgt men vet ikke hva verdien er.

    Det er en Phoenix Gold ZX450v2 den andre er en ZX500v2
    Begge er hvite og 100%.

    Hva er dette verd??

  • #2
    1kr, og jeg kjøper av dem med en gang.

    Om det var litt lite kan jeg betale frakt
    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

    Comment


    • #3
      Her varierer prisen veldig, treffer du den rette kan du få en grei slant, men vær klar over at disse mest sansynlig må bytte kondensatorer da disse har en tendens til å lekke. det er er en enkel jobb, bare pass på at printbanen i hullet ikke følger med, hvis den gjør det og du ikke legger merke til dette kan dette føre til fatale skader på forsterker

      Comment


      • #4
        Di er byttet i begge

        Comment


        • #5
          Det er ett pluss da er ikke det noe prutegrunnlag har sett de i fra 1000kr og opp til 3000 kr faktisk

          Comment


          • #6
            Det er også ett pluss at de er v2, da er det forbedret kjøling på de, kontra v1 viftene er anderledes utformet

            Comment


            • #7
              Okay. Verd noen kr da ettersom di er 100%. Ikke riper eller bruks merker. Org embalasje, orginale pappirer, orginale bass remote kontroll.
              Mint Condition. :-)

              Comment


              • #8
                Originally posted by kjellan View Post
                Okay. Verd noen kr da ettersom di er 100%. Ikke riper eller bruks merker. Org embalasje, orginale pappirer, orginale bass remote kontroll.
                Mint Condition. :-)
                Som sagt, det kommer helt ann på hvem du treffer for meg så er ikke disse så mye verdt, men hadde det vært MS eller MPS serien kunne jeg ha betalt noen kroner for det

                Comment


                • #9
                  Låner tråden.
                  Fant en PowerAkoustik A2 200 2 kanalers, søt liten blokk fra 1995-1998.
                  Hva er verdien? Tenker og prøve den på sub eller frontsett.
                  ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                  Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                  Comment


                  • #10
                    Får prøve di på ebay å se da :-)

                    Comment


                    • #11
                      Hadde kanskje heller ha luftet de for salg på noen av oldschool stereo gruppene på fb før enn ebay.. iallfall i første omgang, så slipper man å la de gå for et skambud.
                      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                      Comment


                      • #12
                        Hadde ikke solgt de billigere enn 2000,- kr stk, da hadde jeg heller beholdt de selv om jeg var deg. Det er mange som fremdeles bruker disse i pene Old School oppsett rundt om i hele verden, spesielt populært i statene. Solgte selv en flett ny PG ZX450v2 til en amerikaner i fjor for 4800,- norske pluss frakt. Han var drit fornøyd og syntes han gjorde et veldig godt kjøp
                        Så ebay er ikke så dumt
                        En bil uten lyd blir jo like kjedelig som en dame uten pupper

                        Mvh
                        Hans

                        Comment

                        Working...
                        X