Announcement

Collapse
No announcement yet.

MDF-plater i Nord-Gudbrandsdalen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MDF-plater i Nord-Gudbrandsdalen?

    Hei!

    Jeg er på "ferie" på Dovre i noen dager og hadde planer om å bygge litt i bilen. Det jeg dog ble klar over nå var at verken Gausdal Landhandleri på Dombås eller Bygger'n på Otta har platene jeg er ute etter. I tillegg får jeg ikke kontakt Byggtorget på Dombås.

    Er det noen fra området som har peiling på hvor jeg kan få tak i MDF-plater?
    Alpine 137BTi
    B² Audio = Lyd


    '97 E39 528

  • #2
    er vel ikke så mange som har mdf plater liggende på lager tror jeg,er vel vanligst og bare bestille opp plater for kunder
    volvo s60
    vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
    Member of VW Audi Club Norwegen

    Comment


    • #3
      Nei, kan virke slik.. har vel bare vært heldig da jeg fikk kjøpt plater på dagen på Byggmakker Skattum på Lillehammer. Er forsåvidt en par-tre år siden xP
      Alpine 137BTi
      B² Audio = Lyd


      '97 E39 528

      Comment


      • #4
        før så hadde alle utsalgstedene omtrent alt på lager,nå har de kun trelast som det går mye av,resten blir bestillt fra leverandør,og som er ferdig oppmålt/pakket
        volvo s60
        vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
        Member of VW Audi Club Norwegen

        Comment


        • #5
          Byggvarer der de selges smartpanel/arbor/huntonitt/pergo etc.
          Kommer med embalasjer, noen ganger 12mm med profiler, andre ganger 19mm slett MDF plater Gratis.
          Hentet selv 6 plater hos Byggmakker a 19mm idag. 160x160, 80x2400 og 60x2400.
          Har bygget omlag 5 kasser hittil på denne måten
          BMW E46 - 320i 1999
          Ground Zero GZIC 525X, Ground Zero GZIC 6503X, Infinity Kappa 475A, 2xRockford P3D412, 1 Farad Rockford & Rockford T2000.1 /// Pioneer DEH-6400BT & 80 AGM

          Comment

          Working...
          X