Announcement

Collapse
No announcement yet.

Starte bilstereobutikk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Starte bilstereobutikk

    En venn av meg driver å tenker på å starte opp en bilstereobutikk, men så er han litt opphengt i amerikanske bilstereo merker som cadence, earthquake, soundstorm, rockford o.l. så jeg spør da dere om hvilke merker dere helst kunne tenkt dere å hatt. Han har allerede en avtale med dynabel, men er det mange av dere som kjenner til merket cadence? og da tenker jeg ikke på xenith serien..

  • #2
    Ice er vel importør for Cadence her til lands Rockford er det vel Autohifi som importerer....
    Last edited by Judys Bilstereo; 26-06-2013, 06:06.
    Ole Petter Holelien
    Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
    Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
    Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

    Comment


    • #3
      Ikke for å tråkke på noen tær, men er så mye nettbutikker med lave priser, så med mindre det er noe liknende han skal starte er det vel "dømt" til å gå negativt tallmessig dessverre..

      Earthquake har vel også importør fra før, eller er det slutt?

      Mvh Svein

      Comment


      • #4
        Starte bilstereo butikk ? Koffer har me liksom ikje nokk ,tror an kommer te å gå på ein norges smell der te slutt ivertfall vist an skal ha cadence å eartquake som koster like mye i usa som boss koster i norge
        2 loud

        Comment


        • #5
          Å konkurere mot utenlandske priser på utstyr er nok ikke spesielt lukrativt.

          Tipper markedet og behovet er større for bygging og montering, så jeg hadde heller vurdert å satset på dette.

          Comment


          • #6
            Voldsomt så negativ folket er til et initiativ.
            Virker jo som de fleste dømmer nord og ned før man i det hele tatt vet hvilke produkter/merker det dreier seg om.

            Just my 2cents

            Comment


            • #7
              Originally posted by trustno1 View Post
              Å konkurere mot utenlandske priser på utstyr er nok ikke spesielt lukrativt.

              Tipper markedet og behovet er større for bygging og montering, så jeg hadde heller vurdert å satset på dette.
              Hysj.
              Skulle alle tenkt sånn ville det ikke vært mye igjen
              Ettersom norge er dyrere på alt bortsett fra bleier.. (For og sette det på spissen)

              Mange betaler for tilgjengelighet og personlig service enda - så det er da håp.
              En god nettbutikk samt god markedsføring tror jeg kan være noen viktige nøkkelord.
              VW Corrado - Prosjekt bil
              Mitsubushi Lancer - Bruksbil
              It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
              I´m BANKRUPT - A G60 owner

              Comment


              • #8
                en god selger kan selge "alt" med profitt
                FI SP4
                LIB
                Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
                DD4LIFE

                Comment


                • #9
                  Prblemstillinga nå er jo at det florerer ganske greit med bilstereoforretninger over alt, det er ikke store marginer innen bilstereo så sjangsen for at han lykkes er tilnermet veldig liten.

                  Tingen er at de som faktisk prøver å få til dette som et levebrød ikke har sjangs pga andre forretninger som driver en nettbutikk på siden av en heltidsstilling som da igjen gjør at de kan omtrent levere ut produkter uten fortjeneste noe som er dårlig butikk i lengden.

                  Og for å sette det veldig på spissen, trenger virkelig norge en til som tror han kan bilstereo fordi han har montert noen cd spillere?
                  Last edited by Tor Ølberg; 27-06-2013, 07:07.
                  Tor Martin Ølberg
                  - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                  Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                  Comment

                  Working...
                  X