Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kenwood - Kjøkkenmaskiner eller kvalitet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kenwood - Kjøkkenmaskiner eller kvalitet?

    Trenger egentlig ikke ny bilstereo, men fikk spørsmål om jeg ønsket ny bilstereo til en god pris. Tja, tenker jeg.

    Saken omhandler Kenwood, og et komplett anlegg i fra de, men så er spørsmålet, er Kenwood et godt merke når det kommer til bilstereo iforhold til mye annet? Har idag Polk, og er ok fornøyd med det, men mye vil ha mer :-)
    For meg er Kenwood kjøkkenmaskiner, men kanskje det er noe jeg må riste fra meg?

  • #2
    Hva legger du i "komplett anlegg" ?

    Det kan være alt fra en ny cdspiller med 2 høytalere, til ett avansert system med aktiv deling, sub, 3veis frontsett, 5.1 og div. multimedia.

    Vil tro Kenwood er som de fleste andre leverandørene, de har noe bra og noe dårlig.

    Personlig velger jeg sjelden utstyr ut fra merke. Jeg velger utstyr ut i fra spesifikkasjoner, omtaler og hvilket behov det skal dekke. (og noen ganger av ren nysgjerrighet på ett produkt)

    Comment


    • #3
      Kenneth Bakken hadde jo komplett kenwood i en Volvo V50, men det var fra de øvre hyller.. Det er som alle andre merker, du får hva du betaler for Det jeg har hørt og brukt har fungert bra og spilt pent.

      Comment


      • #4
        Det beste kenwood har kommet med på bilstereofronten må jo være de plastikkspakene til å ta løs interiør
        De er bare elsk!
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

        Comment


        • #5
          Originally posted by ugn View Post
          Det beste kenwood har kommet med på bilstereofronten må jo være de plastikkspakene til å ta løs interiør
          De er bare elsk!
          Biltema har et alright sett de også, bare for å nevne det. Gjør det veldig mye enklere å arbeide med interiør, pluss at man slipper å kjøpe like mange pakker med plaster.
          Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

          Comment

          Working...
          X