Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anlegg forsikring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anlegg forsikring

    Hei.

    Jeg ønsker å forsikre mitt anlegg, og derfor lurer jeg på om noen her har erfaringer med nettopp dette.

    Anlegget har en verdi på 300.000 kr.

  • #2
    http://bilstereoforumet.no/search.php?searchid=1337605
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #3
      Den linken funka ikke Hifonic..

      Comment


      • #4
        Søk etter "forsikring av anlegg" i søkefunksjonen
        Jonas Tautra
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

        Comment


        • #5
          Det er pga. måten forumet er bygd opp på. Den 'cacher' søkeresultatene en viss periode før de slettes.
          Linken fungerte tidligere idag

          Personlig bruker jeg gjensidige og har forsikret 'løsøre' eller hva det heter (ting i bilen) for 50k.
          Litt dritt at man må ha delkasko for å få det til i grunn, for dyret er gammelt!
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

          Comment


          • #6
            Har ekstraforsikring på "fastmontert ekstrautstyr" for en god del kr i If. De har noen få krav, bl.a GPS-sporing, og er litt sære på om du parkerer på gata i Oslo eller egen lukket garasje med alarm. Og ja, jeg har èn FG-godkjent alarm, og (minst) èn til.
            Mathias.... Soundman is alive
            Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
            Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear

            Comment


            • #7
              Betaler 2800,- i året hos gjensidige med dekningsgrad på 85.000,-.
              !!Bare husk at du må ha alle kvitteringer med deg!!
              Blir billigere med GPS tracking system enn uten

              Comment

              Working...
              X