Announcement

Collapse
No announcement yet.

forsterker og sub i stasjonsvogn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by mr axxes View Post
    Takk for link vill 1 "15" tommer spille bedre en 2 x "12" tommer ?
    http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7693
    Steffen Hammersgård
    Alpine - Mosconi
    Min prosjekt tråd

    Comment


    • #17
      JL audio kassa var en stor skuffelse spiller ikke så bra som forventet! lokket kasse spiller mye bedre.. får vente å se om den blir å spille bedre når jeg får forsterkeren.

      Comment


      • #18
        tja, synnes nå altid at en sub spiller dårlig uten forsterker... hehe, spøk til revolver, den kommer helt sikkert til å spille bedre når den har fått litt innspillings tid på seg, når den får løsna opp ordentlig, og så hjelper det jo men en sikkelig forsterker, vet ikke hva du driver den med nå?
        Steffen Hammersgård
        Alpine - Mosconi
        Min prosjekt tråd

        Comment


        • #19
          Originally posted by shammers View Post
          tja, synnes nå altid at en sub spiller dårlig uten forsterker... hehe, spøk til revolver, den kommer helt sikkert til å spille bedre når den har fått litt innspillings tid på seg, når den får løsna opp ordentlig, og så hjelper det jo men en sikkelig forsterker, vet ikke hva du driver den med nå?
          driver den nå med en liten 4 kanaler som jeg bare låner til jeg får mono blokka mi. håper det hjelper med ny forsterker og litt "innspillings tid" time will show...

          Comment


          • #20
            lurer på noe ?..

            tåler forsterkeren å bli montert på sub kassa eller er det best å montere den på sete ryggen ?

            Comment


            • #21
              hvor mange "Hz" spille JL audio kasse på ? leste en plass til rundt 35 Hz kan dette stemme da ?

              og skal jeg stille subsonic filter på forsterker til 35 Hz da, hvis jeg har forstått det rett ?

              Comment


              • #22
                Subsonic setter du enten av eller til 10 hz.

                Originally posted by mr axxes View Post
                lurer på noe ?..

                tåler forsterkeren å bli montert på sub kassa eller er det best å montere den på sete ryggen ?
                Det skal kunne gå fint ja. Bare sørg for at basskassa sitter fast i bilen.
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                Comment

                Working...
                X