Announcement

Collapse
No announcement yet.

"flytt denne " Erfaring med TS-W3004SPL - Pioneer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "flytt denne " Erfaring med TS-W3004SPL - Pioneer

    Noen som har brukt denne noe særlig el er fornøyd med sin kasse ? hva liker den seg best i. har en liggende som jeg ikke har teste men tenkte og bygge den inn i vinterbilen, skriv gjærne vilke type forsterkere osv som bli benyttet til ditt oppsett..
    Biler:

    Baby Blå honda civic "full glassfiber inntereør" solgt
    Bmw e36 cupe "hoved prosjektet"
    Bmw e36 sedan
    Nissan 200sx s13 "drift bilen"

  • #2
    Jeg har to stk i en lukket ferdigkasse a 33L pr kammer drevet av en SS PCA2000D forsterker og jeg er ikke noe fornøyd. Altfor stor kasse etter pioneer sine anbefalinger men har ikke tid til å bygge selv men allikevel trodde jeg de skulle være noe bedre.. Mye bass men lite lyd om du skjønner

    Comment


    • #3
      Originally posted by Odd Hauge View Post
      Jeg har to stk i en lukket ferdigkasse a 33L pr kammer drevet av en SS PCA2000D forsterker og jeg er ikke noe fornøyd. Altfor stor kasse etter pioneer sine anbefalinger men har ikke tid til å bygge selv men allikevel trodde jeg de skulle være noe bedre.. Mye bass men lite lyd om du skjønner

      mhm.. har prøvd et par andre pioneer gjennom tiden men ikke fått det virkelige trykket som mange mener de vil gi..
      Biler:

      Baby Blå honda civic "full glassfiber inntereør" solgt
      Bmw e36 cupe "hoved prosjektet"
      Bmw e36 sedan
      Nissan 200sx s13 "drift bilen"

      Comment


      • #4
        punchen er ikke noe spesielt bra nei, men spiller veldig høyt og trykker mye
        kjører ca 120L porta kasse med 2 stk og Orion XTR2150 (600W i 13,8V)skal måles) så skal jeg måle DB også en dag
        Pioneer - Orion - Hybrid Audio - Hertz

        Comment


        • #5
          Driver å bygger en kasse for 2 slike elementer. kassen er 2 x 46 L. Den skal være portet men skal prøve lukket først. har en ss PCA2000d som skal drive de, mangler bare kabler og extra batteri...
          Volvo 850 GLT FTW
          Vidar Klavenes

          Comment

          Working...
          X