Announcement

Collapse
No announcement yet.

Combo : Alpine DVA-9965R / H701! Good?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Combo : Alpine DVA-9965R / H701! Good?

    Hei..

    Noen som har bra erfaring med denne combo løsning med full bruk av aktiv deling etc..? Noen som kan beskrive lyden på den i forhold til likhet av samme type combo løsninger?

    Har 9965R , men mangler H701 dsp (har en på hånd). Får dessverre ikke koblet opp denne spille med evt dsp i en bil for tiden.

    Slik har forstått så skal spilleren klare å styre dsp 100% fult ut..Stemmer dette? Er det evt mulig for 9965 å styre flere enn 2 stk cd-vekslere?

    Hilsen en som aldri har hatt Alpine..

  • #2
    Det funker gull..
    Erik Andre Nordby har kjørt med denne comboen i Astraen sin hele tiden..

    Anng. cd-vekslere har jeg ikke snøring.. :P
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

    Comment


    • #3
      OK..

      Har en ny Alpine KCA-410C kontroll boks som kan styre opptil 2 stk vekslere. Ser at Alpine hadde en "eldre" boks, KCA-400C som styre opptil 4 stk vekslere kan denne brukes på 9965R eller blir den for gammel?

      Comment


      • #4
        Hva skal du egentlig med så mange vekslere da? er ikke det litt 1995 da? :P
        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

        Comment


        • #5
          Tooommy - jeg har en 701 hvis du har noe å "veksle den i" - ikke salg, kun bytte...
          /////ALPINE Mobile media solutions
          Lotus by seas
          BR?X German car audio

          Comment


          • #6
            Originally posted by Crazytaxi View Post
            Hva skal du egentlig med så mange vekslere da? er ikke det litt 1995 da? :P
            Joa.. skjønner det. Men alltid brukt CD-vekslere i alle år. Ønsker å ha enkelt tilgang på musikk/CD. Er noe dritt å bla i gjennom cdmappa mens en kjører bil..hehe
            Mye enklere å bære trykka på en knapp eller to


            Originally posted by Zettie View Post
            Tooommy - jeg har en 701 hvis du har noe å "veksle den i" - ikke salg, kun bytte...
            OK, hm.. begynner å ble lite saker igjen her i kjelleren
            Tja, hva sku det være som kunne byttes, må se litt på det.

            Comment


            • #7
              Kan man bruke Alpine KCA-400C saken på 9965R spilleren eller blir spilleren før "ny"?

              VET at 9965R kan styre KCA-410C fint. Står i manualen det!

              Comment


              • #8
                Hva med en iPod stappfull av wav heller enn vekslere?
                /////ALPINE Mobile media solutions
                Lotus by seas
                BR?X German car audio

                Comment


                • #9
                  Man har da kommet lengre nå da... man har jo større digitale lagringsmedier :P
                  Pc med usb-lydkort med optisk ut, inn på 701-boksen funker veldig bra
                  Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                  Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                  Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                  -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                  Comment


                  • #10
                    Hm.. PC + Meg = dårlig kombinasjon dessverre!

                    Satser på noe enkelt opplegg, hvis kan fikse noe løsning med harddisk med en kombinasjon med 9965R / evt skjermspiller f.eks kanskje. Så går jeg for det , uten å koble inn noen cd-vekslere.

                    Så på IVA-D800R for 1 år siden, men ble ikke noe av der og da...

                    Kan 9966R på noen som helst måte styre noe med USB opplegg via f.eks Alpine KCA-620M eller no annet?

                    Hørt den Alpine KCE-635UB ikke er stabil, må ofte restarte den osv.. Ikke bra i alle fall hvis det skjer ofte!

                    Comment

                    Working...
                    X