Announcement

Collapse
No announcement yet.

6-kanals signalkabel?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 6-kanals signalkabel?

    Hei, leter litt rundt etter 6-kanals signalkabel på 6-7 meter. Bør ikke være altfor dyr. Fant en Stinger på 6meter. Noen å anbefale?

    (Tanken er å få samlet kablene for å få litt mer orden, derfor 6-kanals).
    Pioneer DEH-P8100BT - Mosconi Gladen One 60.6 - Magnat Selection 216 - Magnat Selection Reference 213 - Seas Lotus 6.5" - Pioneer GM-D8400M - Pioneer TS-W3002D4 - Rockford Fosgate 10 F Hybrid Kondensator

  • #2
    Har 6 kanals stinger kabel selv, veldig god kabel

    Comment


    • #3
      Har også den 6 kanals kabelen fra stinger i volvoen og den har fungert utmerket der
      Jonas Tautra
      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

      Comment


      • #4
        Bare et tips, 6 kanals kabler funker nesten bare til 5-6 kanals forsterkere. Har du f.eks 4-kanaler og monoblokk så blir tampene i enden stort sett for korte til å rekke bort til begge forsterkerne.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Jeg synest denna var kjempegrei og ble kvitt endel støy i samme slengen:
          http://www.********.no/product_info....oducts_id=3553

          hmm ******.

          Øhm er det forbudt og linke til den aktuelle butikken?
          Last edited by J.T.; 15-01-2013, 20:36.
          Dex-p99r, velocity vr450/2100, boston 6.43, 6.4, 8.4

          Comment


          • #6
            Stemmer
            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

            Comment


            • #7
              Det har vel blitt en uskreven regel, ja..
              Hvorfor skal jeg ikke begynne å nevne her, de som husker vet hvorfor
              2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

              Comment


              • #8
                Originally posted by J.T. View Post
                Det har vel blitt en uskreven regel, ja..
                Hvorfor skal jeg ikke begynne å nevne her, de som husker vet hvorfor
                Jeg har ikke fått med meg det før nå. Men kan vel kanskje ha noe med at forumet driftes av bilstereosenteret?
                Pioneer DEH-P8100BT - Mosconi Gladen One 60.6 - Magnat Selection 216 - Magnat Selection Reference 213 - Seas Lotus 6.5" - Pioneer GM-D8400M - Pioneer TS-W3002D4 - Rockford Fosgate 10 F Hybrid Kondensator

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
                  Bare et tips, 6 kanals kabler funker nesten bare til 5-6 kanals forsterkere. Har du f.eks 4-kanaler og monoblokk så blir tampene i enden stort sett for korte til å rekke bort til begge forsterkerne.
                  Det løser jeg på fyfy måten. Ved å ha en god forlengerkabel. Det har fungert suverent før, så da bør det funke nå også.
                  Pioneer DEH-P8100BT - Mosconi Gladen One 60.6 - Magnat Selection 216 - Magnat Selection Reference 213 - Seas Lotus 6.5" - Pioneer GM-D8400M - Pioneer TS-W3002D4 - Rockford Fosgate 10 F Hybrid Kondensator

                  Comment

                  Working...
                  X