Announcement

Collapse
No announcement yet.

Splitte RCA kabelen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Splitte RCA kabelen

    Hei, jeg skal sette inn en ny forsterker i bilen. Det er en fire kanaler som vill drive frontsettet og høytalerene i dørene bak, fra før av har jeg en monoblokk. Jeg vet jeg må trekke en rca kabel fra front på forsterkeren og til front på spilleren
    . Men det jeg lurte på var om det går bra å splitte en rca kabel bak i bagasjerommet ? Så slipper jeg å legge en ekstra ledning under listene. Spilleren har bare to linjeutganger.

  • #2
    Bruker du samme RCA på en 2-kanaler eller 4-kanaler, som på en mono, bil du få svært lite justeringsmuligheter iht. bass.
    Du kan splitte den med en Y-RCA kabel, eller om monoblokken har en AUX out eller noe.

    Anbefaler å legge opp to par med RCA. Har ikke spilleren kapasitet til dette, kjøp ny spiller Selger en Pioneer DEH-6300SD til 700, nypris var 1799,- AUX, USB, SD-KORT, CD, RADIO +++
    BMW E46 - 320i 1999
    Ground Zero GZIC 525X, Ground Zero GZIC 6503X, Infinity Kappa 475A, 2xRockford P3D412, 1 Farad Rockford & Rockford T2000.1 /// Pioneer DEH-6400BT & 80 AGM

    Comment


    • #3
      du kan fint splitte signalet, men du mister enten muligheten for å justere mono eller rear kanalene fra spilleren

      Comment

      Working...
      X