Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bestille US Amps MD3D fra USA?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bestille US Amps MD3D fra USA?

    Hei.

    Er det mye å spare på å bestille denne fra USA? Prisen i Norge ligger på 7998.- http://www.morel.no/
    Prisene i USA ligger rundt 600$. Toll og frakt kan vel umulig koste så mye at det ikke blir noe å spare?

    Stig--
    Last edited by RuNNerZ; 16-01-2008, 15:52.

  • #2
    da må du isåfall finne en brukt.. for etter hva jeg har hørt, så har ikke forhandlere av re og us amps lov å selge utenfor landet
    www.eirikaspaas.com

    Comment


    • #3
      Ja, men som det står i posten under her om det firmaet som kjøper varen å sender den til Norge for deg? Eller vil det være lite å spare?

      Stig--

      Comment


      • #4
        er jo som regel noe å spare på det da.. hehe.. er jo bare å regne det..

        600 + frakt + moms + toll?

        husk også å medregne servicen hvis noen skulle gå galt
        www.eirikaspaas.com

        Comment


        • #5
          Er klar over at det ikke blir mye til service om man bestiller fra utlandet, men når lommeboka ikke strekker til må man ty til mindre kurrante løsninger.

          Noen som kan regne ut ca. hvor mye det vil komme på? Har null snøring på hvor mye frakt, toll og moms kommer på hehe

          Stig--

          Comment


          • #6
            Blir iallefall 5lapper tenker jeg, sånn røft regna med alt.
            Mvh
            Rolf Try Nygård

            Comment


            • #7
              Nesten 40% mindre enn hva den koster i Norge da altså. Hva ville dere gjort?

              Stig--

              Comment


              • #8
                Personlig hadde jeg ikke tatt sjansen. Hva om det skjer noe med forsterkeren? Tror neppe den norske importøren gidder å gjøre all jobben for deg når du ikke engang har kjøpt forsterkern gjennom de.
                Mvh Tony
                - The only road to take is perfection itself

                Comment


                • #9
                  Jeg hadde ringt og pruta litt, og iallefall kjøpt i norge.

                  Det å sende noe til usa for service, det er så jævlig uaktuelt.

                  35% eller hva det blir, er ikke nok til at jeg tar sjangsen.
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

                  Comment


                  • #10
                    Takker for svar. Blir nok til at jeg heller sparer litt lenger og kanskje håpe på litt rabatt Er jo kjekt å støtte de norske importørene, så bilstereo i Norge fortsetter å vokse. Har hørt mye skryt om morel.no, så servicen er jo verdt noen kroner den også

                    Stig--

                    Comment


                    • #11
                      send en mail til inportøren og spør da vettu
                      www.eirikaspaas.com

                      Comment


                      • #12
                        de forsterkerene der skjer det veldig lite med! som regel skjer det ingen ting.
                        vis det skjer noe er det du som gjør feil og da er det ikke garanti. så det er bare og bestile der garantert at det ikke er noe feil på et merke som er så kjent! spar det man kan!
                        MVH
                        Hans Martin holtet

                        Comment

                        Working...
                        X