Announcement

Collapse
No announcement yet.

Er helt ny, introduksjon til bilstereoverdenen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Er helt ny, introduksjon til bilstereoverdenen

    Hei alle sammen! Er helt ny på forumet her, så vet ikke om dette er riktig sted å poste, men får krysse fingrene.

    Vel, da har det seg sånn at jeg snart er russ, og jeg burde begynne å lære om hvordan man bygger bilstereo, eller stereoanlegg generelt! Problemet er at jeg kan absolutt ingenting, vet ikke hva de forskjellige betegnelsene betyr, og hva som skal til for å bygge et anlegg/sette sammen et anlegg.

    Noen som har lyst til å ta seg litt tid til å forklare bilstereo fra A til Å, eller henvise meg til artikler osv som forklarer veldig utdypende hva ting betyr og hva det forskjellige er?

    Setter stor pris på all hjelp, og jeg skal prøve å bli aktiv inne på forumet her.

  • #2
    hvis du bruker søk funksjonen så finner du masse,


    mvh kim

    Comment


    • #3
      Sånn i farten, forumet har en fin del som heter Know How Guides, er verdt å ta en kikk der
      2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

      Comment


      • #4
        Var i akkurat samme situasjon som deg sist vinter. Skulle lage russetida med heftig anlegg, og jeg var helt grønn. Leste meg opp på forumet og nettet (leste alle tråder som dukket opp i forumet, så blir alt satt sammen til en helhet, og man begynner å forstå det). Etter dette fikk jeg stor interesse for bilstereo :-)) og ikke vær redd for å lage nye tråder der du spør om det du lurer på, jeg hadde sikkert 100 tråder iløpet av 4 måneder (folk var vist temmelig lei) :-D det jeg har lært er at man lærer aldri alt innen bilstereo, dukker stadig opp noe nytt ;-)


        Lykke til!

        Søk opp anderspr0 i forumet, så finner du tråder som kan være gunstige for deg :-)

        Comment


        • #5
          Takk for alle svar, da skal jeg gjøre litt research

          Comment

          Working...
          X