Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøpe sub/forsterker på hvilken nettside?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjøpe sub/forsterker på hvilken nettside?

    Hei, jeg har kommet frem til hvilken sub og forsterker jeg skal ha, DD2515c og Mosconi AS 200.2.
    Det er tre forskjellige nettsider jeg ser som har begge de to; Dynabel, autodesign og judysbilstereo.

    Hos dynabel koster DD suben 3798,- og 3998,- hos de andre. Det er for den som er 2 x 2ohm, men jeg skal "custom" bestille i 2 x 4ohm, og da blir prisen hos dynabel 4398,- Mens hos de to andre står det bare att jeg skal legge til en kommentar i bestillinga att jeg vil ha custom 2 x 4ohm, men det skjer ikke noe endring på pris i bestillinga, så det jeg lurer på er jo om jeg får ett tillegg hos de to andre også, eller om prisen blir den samme som om jeg bestiller 2 x 2 ohm ?

  • #2
    Originally posted by jkjersem View Post
    Hei, jeg har kommet frem til hvilken sub og forsterker jeg skal ha, DD2515c og Mosconi AS 200.2.
    Det er tre forskjellige nettsider jeg ser som har begge de to; Dynabel, autodesign og judysbilstereo.

    Hos dynabel koster DD suben 3798,- og 3998,- hos de andre. Det er for den som er 2 x 2ohm, men jeg skal "custom" bestille i 2 x 4ohm, og da blir prisen hos dynabel 4398,- Mens hos de to andre står det bare att jeg skal legge til en kommentar i bestillinga att jeg vil ha custom 2 x 4ohm, men det skjer ikke noe endring på pris i bestillinga, så det jeg lurer på er jo om jeg får ett tillegg hos de to andre også, eller om prisen blir den samme som om jeg bestiller 2 x 2 ohm ?
    Prisen på dynaBel sin side er den riktige.. Det har kommet en prisendring som jeg har glemt å legge inn.. Det vli være det samme pristillegget for "custom" uansett hvor du bestiller.

    Send meg en melding her: www.autodesign.no/contact så fikser jeg en pakke på det du ønsker..
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

    Comment

    Working...
    X