Announcement

Collapse
No announcement yet.

Muligheter for å styre ipod med knappene på rattet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Muligheter for å styre ipod med knappene på rattet?

    Hei. Jeg har en iPod som jeg lurer på mulighetene for og styre med tastene på rattet på bilen min. iPoden har bluetooth og vanlig 3,5 mm jack plugg. Pluss Apple sin spesielle ladekontakt da. På bilen har jeg bluetooth, men kun med mulighet for handsfree, altså den kan ikke ta i mot lyd med bluetooth. Den har også aux inngang. Jeg kan jo koble iPoden til denne, men da kan jeg ikke bruke tastene på rattet. Spørsmålet blir da det finnes noen mulighet for og kunne bruke tastene på rattet som dere vet om? Har prøvd og søke litt, men jeg er ikke så god i engelsk og slik, så jeg vet ikke helt hva jeg skal søke på. Så om noen vet noe blir jeg veldig glad!

  • #2
    Hvilken bil er det snakk om, merke, modell og årsmodell?
    Er det orginalspilleren som sitter i bilen, eller hvilken spiller har du?
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      Det er en Opel Astra 2008 modell med originalspiller med navigasjon.

      Comment


      • #4
        Jeg kan bruke knappene, men bare til å bytte sang.
        Dog android via bluetoth på pioneer spiller

        Siden du ikke kan ta imot lyd via bluetoth tror jeg ikke du kan det

        Comment


        • #5
          Vi skaffer flere typer som du kan stryre med orginal spiller/ratt. Flere av dem viser også sangtittel osv på spillerens display og på førerinformasjonsdisplayet i/på dashbordet. Men dette kommer an på hvilken spiller som sitter orginalt i bilen din. Det finner du enkelt ut ved å se i mappa til bilen. Der ligger det en bruksanvisning for spilleren, og på denne står modellbetegnelsen.

          Spillersom sitter i bilen din heter noe i nærheten av dette; DVD90, DVD100, CD30, CD60, CD300 m.fl.
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment

          Working...
          X