da må du antagelig ha et aktivt isoadapter. har du noe bilde av det adapteret du har?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Den store spørsmålstråden
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Hvis du har "aktive" bakhøyttalere, så prøv å koble til remoten.-. Ser de ikke er koblet på bildet.. Blå/hvit i adapterpakka til pioneeren.. Men skjønte ikke helt den brune koblingen som kommer fra bilen.. Den er til høyttalerne og har jo bare 4 ledninger i pluggen, altså kun kobling til 2 høyttalere. Er det separat faderkontroll i bilen, eller var det ikke mulig å stille nivået foran/bak med orginalspilleren heller?
Og siden det er en VAG, må du vel ha en separat antenneforsterker for å få radioen til å ta imot noe som helst..?Last edited by Joakim; 28-01-2008, 15:34.[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
det du har bilde av der er jo bare orginalkabelen som følger med hvilken som helst Pioneer spiller... jeg regner med at du har en kontakt til inni der? som ikke passer i den du har? send en mail til hamar@installbay.no så finner kenneth riktig adapter til deg, skriv årsmodell og regnr også.
Comment
-
Originally posted by Joakim View PostHvis du har "aktive" bakhøyttalere, så prøv å koble til remoten.-. Ser de ikke er koblet på bildet.. Blå/hvit i adapterpakka til pioneeren.. Men skjønte ikke helt den brune koblingen som kommer fra bilen.. Den er til høyttalerne og har jo bare 4 ledninger i pluggen, altså kun kobling til 2 høyttalere. Er det separat faderkontroll i bilen, eller var det ikke mulig å stille nivået foran/bak med orginalspilleren heller?
Og siden det er en VAG, må du vel ha en separat antenneforsterker for å få radioen til å ta imot noe som helst..?
Vet ikke om det var mulig å stille nivået bak/framme med den spillerene som stod i, tenkte ikke på å prøve det siden det fungerte som det stod og jeg alikevell skulle bytte den ut nå.
Pioneer-spilleren tar inn radio uten problem, eneste jeg trengte var en overgang slik at enden ble en "han" og ikke "hun".
Comment
-
Originally posted by autod View Postdet du har bilde av der er jo bare orginalkabelen som følger med hvilken som helst Pioneer spiller... jeg regner med at du har en kontakt til inni der? som ikke passer i den du har? send en mail til hamar@installbay.no så finner kenneth riktig adapter til deg, skriv årsmodell og regnr også.
Comment
-
Originally posted by bmwfreak View Poster det noen som vet hvor jeg får kjøpt plexiglass a`?volvo s60
vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
Member of VW Audi Club Norwegen
Comment
-
Veldig vanskelig å vite med mindre en eier eller en som har plukket ut teppe i en slik bil leser spørsmålet ditt. Letteste er å ta ut teppe selv, og se etter en skrue som er skrudd i karosseriet. Bolten til selen(e) i baksetet er et alternativ.
Bare å montere forsterker oppå. Spare plass gjør du også.Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
Comment
Comment