heisann .. skal ha meg nye elementer nå .. men må ha båndbass kasse i bilen min for at det skal bli tryk .. vet at herz funker i båndbass kasse .. men er det andre merker som funker til og ha i båndbass kasse .. har 12000 til og bruke til nye subbere.. håper på svar
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Den store spørsmålstråden
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Åpne dører og vinduer og la den lufte i god norsk utendørslufs
Vinduene nede i garasjen hjelper også mye. Vifta på noen ekstra hakk mens du kjører.. Alt hjelper.
Min tok 3 uker på å bli luktfri etter en nybygget midtkonsoll...Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
Comment
-
bilder.
Hei, eg er ganske ny hær og lurer på hvordan man laster åoo bilder i forum?
Det er sansynligvis enormt enkelt, men eg finner ikke ut av det :PBesøk vår nettside www.Eikensbilstereo.no
Comment
-
-
Da må du, som når du skal bygge alle andre kasser, vite hvor store kassene skal være i liter.
Dette skal være oppgitt fra leverandør/produsent.
Det er vel også noen andre tekniske parametere som kan være greie og vite også, men dette vet folk som Dag Johansen her inne mye mer om enn det jeg gjør2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
Comment