Announcement

Collapse
No announcement yet.

Antenne til JVC KT-DB1000?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Antenne til JVC KT-DB1000?

    etter mye søking rundt på nettet og i forumet her har jeg ikke funnet noe om antenner til dab.
    er det noen som vet om en antenne til jvc sin dab-boks? siden det på spesifikasjonene står at det ikke medfølger noen antenne
    http://jvc.no/product.php?id=KT-DB1000&catid=0

    er det sånn at jeg må ha en egen antenne til denne eller kan man bruke den vanlige antennen?
    kan jeg velge en hvilke som helst antenne eller er det mange forskjellige plugger?
    vil det fungere å bare ha en antenne liggende i dashbordet eller en liten vindusantenne eller bør jeg borre og stå på for å få en utvendig antenne? pr. i dag har jeg ingen utvendig antenne.

    setter pris på alle fornuftige svar

  • #2
    eller er det sånn at man ikke bør kjøpe dab? siden det er forventet at det skal gå nedenom og hjem og bli overtatt av dmb?

    Comment


    • #3
      Originally posted by tobben View Post
      etter mye søking rundt på nettet og i forumet her har jeg ikke funnet noe om antenner til dab.
      er det noen som vet om en antenne til jvc sin dab-boks? siden det på spesifikasjonene står at det ikke medfølger noen antenne
      http://jvc.no/product.php?id=KT-DB1000&catid=0

      er det sånn at jeg må ha en egen antenne til denne eller kan man bruke den vanlige antennen?
      kan jeg velge en hvilke som helst antenne eller er det mange forskjellige plugger?
      vil det fungere å bare ha en antenne liggende i dashbordet eller en liten vindusantenne eller bør jeg borre og stå på for å få en utvendig antenne? pr. i dag har jeg ingen utvendig antenne.

      setter pris på alle fornuftige svar
      Det beste er bestandig pisk. Haifinne er alt nr 2 og glassantenne det tredje alternativet. Har vel alle 3 på lager..
      Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
      Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
      post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

      Comment

      Working...
      X