Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mcintosh mc431 og ms469. Pris?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mcintosh mc431 og ms469. Pris?

    Hei.

    Lurer på om noen kan fortelle meg hva dette utstyret er verdt? Vurderer og selge, men vet ikke hva jeg kan få for det. Den forsterkeren er jo helt klart et kremprodukt, men subene har jeg ikke noe erfaringer med enda. Noen som har?

    Nypris på dette i 1997 var:

    MC431. 11.373.98,-
    MS469. 3243.90,- (pr stk. har to)

    Tilstanden er bra, meget bra på forsterker. Subene begynner å føle tidens tann, men fungerer utmerket. De ser bare litt "støvete" ut.

    Kassen er i skifer faktisk.
    Mvh.
    Roy
    Mob: 40 30 99 06

  • #2
    Om noen vil komme med bud, er det bare å sende meg en PM
    Mvh.
    Roy
    Mob: 40 30 99 06

    Comment


    • #3
      Jeg kjøpte mine 2 stk MS469 helt nye på ebay for noen mnd siden og fikk begge to ferdig hjem til norge med frakt og moms levert på døren for 2200,- nok.
      Audi A6 Helix: Pioneer DEX-P99RS - 3 stk Helix P200 Precision - Helix RS6.3 Competition - Helix SPXL 1000 - Helix SPXL 12"
      Audi S6 Brax: Pioneer DEX-P99RS - Brax Matrix PP 6.5" - Brax Matrix X4 - Brax X2000.2 - 2 stk Brax Matrix 10.1

      Comment


      • #4
        Originally posted by Sound Quality View Post
        Jeg kjøpte mine 2 stk MS469 helt nye på ebay for noen mnd siden og fikk begge to ferdig hjem til norge med frakt og moms levert på døren for 2200,- nok.
        Okei, takk for det. Men fortsatt vanskelig å si hva jeg kan forvente å få for disse i Norge. Er vel ikke stor etterspørsel etter akkurat disse heller, så kan ikke forvente all verden sikkert. Men jeg mener da jeg burde få 2000,- for de? De kostet tross alt over 3000,- stk. (har original kvittering fra 1997) og det er veldig fin og kontrollert bass i dem. Old-school!
        Mvh.
        Roy
        Mob: 40 30 99 06

        Comment


        • #5
          Originally posted by aFFekak View Post
          Okei, takk for det. Men fortsatt vanskelig å si hva jeg kan forvente å få for disse i Norge. Er vel ikke stor etterspørsel etter akkurat disse heller, så kan ikke forvente all verden sikkert. Men jeg mener da jeg burde få 2000,- for de? De kostet tross alt over 3000,- stk. (har original kvittering fra 1997) og det er veldig fin og kontrollert bass i dem. Old-school!
          Jeg var heldig som fikk tak i 2 stk nye for den prisen.
          Ja, tror jeg ville sagt en pris på rundt 2.000,- er en riktig og fin pris for de 2 elementene.
          Det er rett og slett en alldeles nydelig lyd i disse subbene
          Audi A6 Helix: Pioneer DEX-P99RS - 3 stk Helix P200 Precision - Helix RS6.3 Competition - Helix SPXL 1000 - Helix SPXL 12"
          Audi S6 Brax: Pioneer DEX-P99RS - Brax Matrix PP 6.5" - Brax Matrix X4 - Brax X2000.2 - 2 stk Brax Matrix 10.1

          Comment


          • #6
            Ga 3.500,- for en strøken 431 med ulakkerte alu-skinner tidlig i vår.
            Mathias.... Soundman is alive
            Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
            Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear

            Comment


            • #7
              Originally posted by ADCS-1 View Post
              Ga 3.500,- for en strøken 431 med ulakkerte alu-skinner tidlig i vår.

              Det var da veldig billig, var det ikke? Ser det er en til salgs på finn.no til 6500,-. Mulig det er han som har overpriset litt, vet ikke jeg.
              Mvh.
              Roy
              Mob: 40 30 99 06

              Comment


              • #8
                Før alt ble digitalt og ga "å-du-dæven" så mange watt, var McIntosh det veldig mange siklet på. Nå er det nesten bare vi som faktisk prioriterer lydkvalitet som vet hva McIntosh står for. Den jeg fikk tak i hadde ligget til salgs nokså lenge, så for både meg og selger var 3.500,- riktig pris. Btw, finner ikke den på Finn... Den du har burde det være mulig å få 3-3.500,- for, hvis det svarte som er på alu-skinnene er lett å få av. De grå orginale er tross alt en del av McIntosh`s "signatur".
                Mathias.... Soundman is alive
                Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
                Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear

                Comment


                • #9
                  Har en MC431 selv.. Og må si jeg er VELDIG imponert over det den leverer.. Kvalitet hele veien. Burde vel ikke vere så altfor vanskelig å få en slik solgt kan jeg tenke meg

                  Comment


                  • #10
                    nydelige forsterkere
                    Pioneer - McIntosh - Brax - StP - XS Power - LIB

                    Comment


                    • #11
                      Hva er egentlig en realistisk pris for en 431 nå om dagen?

                      Comment


                      • #12
                        Jeg kaster meg på denne. Sitter på en dønn strøken mc431m selv. Hva kan man ta igjen for dem? Har ikke veldig brukt for den lenger da bilstereo ikke er veldig prioritet lenger..

                        Comment


                        • #13
                          3-4 lapper.
                          Tor Martin Ølberg
                          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                          Comment


                          • #14
                            Oki. Takk for svar.

                            Comment


                            • #15
                              Lazo, du har PM. (Moelv, ikke Øyer skulle det være)
                              Mathias.... Soundman is alive
                              Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
                              Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear

                              Comment

                              Working...
                              X